• Anonym (Goodgirlgonebad)

    Så sjukt kåt hela tiden

    Tror det är värmen men jag orkar inte med mig själv jag behöver hitta mig själv en KK, en som jag kan ringa när jag behöver och en som alltid kan ringa mig när han är sugen.

    men kan inte bara ta vem som helst heller så min fråga är ni som har en är det en ni kännt sen tidigare kanske t.om varit vän med innan lr är det någon ni bara haft sex med som ni sedan fortsatt träffa just för sex.. isf hur träffades ni?

  • Svar på tråden Så sjukt kåt hela tiden
  • Anonym (letar åxå)

    Har inte lyckats hitta nån bra på 2 år. Hittade dem på nätet förut och Tinder. Oftast var det dejter som utvecklades till kk ,sökte inte det specifikt.

    De flesta killar vlll ändå bara vara kk så kvantitet ät inte svårt att hitta, men kvalitet har visat sig vara omöjligt, likaså nån som vill lika ofta som jag. För mycket strul med alla och det håller inte måttet. Ska liksom bara vara på deras villkor jämt.

    Men BC och Badoo är nog guldgruvor om du inte är så kräsen. Personligen ska jag gå över till irl och bjuda ut attraktiva killar jag ser. Tror det är lättare för då vet man lättare vad man får och kemin finns direkt:)

  • smeden75
    Anonym (Goodgirlgonebad) skrev 2018-07-30 11:11:26 följande:

    Tror det är värmen men jag orkar inte med mig själv jag behöver hitta mig själv en KK, en som jag kan ringa när jag behöver och en som alltid kan ringa mig när han är sugen.

    men kan inte bara ta vem som helst heller så min fråga är ni som har en är det en ni kännt sen tidigare kanske t.om varit vän med innan lr är det någon ni bara haft sex med som ni sedan fortsatt träffa just för sex.. isf hur träffades ni?


    Letar efter kk jag med..
  • Anonym (Goodgirlgonebad)
    Kille36 skrev 2018-07-30 17:44:38 följande:

    Letar också efter en kk


    Var bor du? ;)
  • Anonym (KK)
    Anonym (Goodgirlgonebad) skrev 2018-07-31 23:15:34 följande:

    Var bor du? ;)


    Jag skrev innan till dig men mitt inlägg blev borttaget :/

    Jag bor hur som helst i södra Sverige och håller sen nyligen ögon öppna och jag tyckte du lät väldigt trevlig :)
  • Anonym (Trodde mig vara kåt)

    Jag trodde mig vara kåt ett tag pga konstant klåda i underlivet som försvann tillfälligt vid samlag. Visade sig vara flatlöss. 

  • Anonym (Uppsala)
    Anonym (Trodde mig vara kåt) skrev 2020-09-11 07:43:35 följande:

    Jag trodde mig vara kåt ett tag pga konstant klåda i underlivet som försvann tillfälligt vid samlag. Visade sig vara flatlöss. 


    Och nu är du inte kåt alls? :)
  • Sexlicens

    Tror vi är många här på FL som söker kontakter, oavsett om det handlar om älskare/KK eller fast.

    Är ju själv lyckligt skild sen snart 2 år tillbaka, och erkänner utan omsvep att jag saknar närhet och såklart sex.

    Har varit i sällskap i snart hela mitt liv och känner att jag vill fortsätta vara singel.

    Men visst vore det kul med vuxet sällskap. Allt från ren och skär njutning till laga mat och kanske en resa ihop.

    Får man drömma fritt så vore det optimala en kul tjej/kvinna med samma tankar, eller möjligen en hotwife.

    Danne i Värmland

  • Anonym (Uppsala)
    norrauppland skrev 2020-09-11 07:36:31 följande:

    Pm


    Pm för vad?
  • Sexlicens
    12N34K56S skrev 2020-09-11 07:50:41 följande:

    Jag ställer upp


    Har en känsla av att kvinnan som startade tråden inte har några problem att hitta nån som ställer upp. Ärligt. Men att hitta rätt och nån som bor close by är nog tuffare.

    Önskar att fler kunde uppge var i landet de finns...
  • Martinetto

    På nätet. Vi dejtade men vi funkar inte som partners men väl som vänner.


    Vi kunde umgås som vänner, laga mat ihop, prata så det var mer än bara KK.


    Det som absolut funkade var det sjukt bra sexet och så fortsatte vi.

  • Sexlicens
    Martinetto skrev 2020-09-11 08:11:28 följande:

    På nätet. Vi dejtade men vi funkar inte som partners men väl som vänner.

    Vi kunde umgås som vänner, laga mat ihop, prata så det var mer än bara KK.

    Det som absolut funkade var det sjukt bra sexet och så fortsatte vi.


    Grattis till en bra kontakt:)
  • Anonym (Trodde mig vara kåt)
    Anonym (Uppsala) skrev 2020-09-11 07:48:26 följande:
    Och nu är du inte kåt alls? :)
    Jo, givetvis är jag det men mer normalt. Kan få lite samma känsla när könshåret har växt ut litegrann till stubb (Flatlöss gjorde att jag fick en aversion mot mitt eget könshår)
  • Martinetto
    Sexlicens skrev 2020-09-11 08:15:56 följande:

    Grattis till en bra kontakt:)


    Tack
  • Anonym (Singelman44)
    Anonym (Goodgirlgonebad) skrev 2018-07-30 11:11:26 följande:

    Tror det är värmen men jag orkar inte med mig själv jag behöver hitta mig själv en KK, en som jag kan ringa när jag behöver och en som alltid kan ringa mig när han är sugen.

    men kan inte bara ta vem som helst heller så min fråga är ni som har en är det en ni kännt sen tidigare kanske t.om varit vän med innan lr är det någon ni bara haft sex med som ni sedan fortsatt träffa just för sex.. isf hur träffades ni?


    Hur har det gått,träffat nån än?
  • Anonym (44 singel man sörmland)

    Håller med om det där att man är ständigt kåt..

    Jag är en helt ok kille, ser bra ut..

    Låter tinder försöka fånga nån men det är svårt att få nån på längre relation.. Pga avstånd och liknande..

    Intresse finns för seriöst först och främst men man tar kk med om det är önskemålet.

Svar på tråden Så sjukt kåt hela tiden