Anonym (Varit där.) skrev 2018-07-30 15:37:26 följande:
Tar ni på varandra om dagarna. Finns det kyssar? Pratar ni med varandra om er själva? Är ni nyfikna fortfarande på varandra? Har ni sex fortfarande?
Om nej?
Är han tillbakadragen? Fåordig? Ofta trött. Reser iväg med nya hobbies eller arbete?
Ja, sannolikt otrogen. Bara kolla eventuell kommunikation i telefon eller något. Och, otrohet händer bara inte. Det sker när förhållandet inte är sunt längre.
Tack för ditt svar!
Vi har det väldigt bra. Är som nykära och har varit så hela tiden. Har sex minst 5ggr i veckan.
Han är väldigt mån om mig och skulle jag vara bara liite irriterad så gör han allt för att få mig på bra humör igen. Han skriver mängder med fina sms varje dag, han säger alltid att han älskar mig när vi ska sova, kysser mig godnatt och kramar om mig så fort vi är nära varandra.
Han kommer hem samma tid varje dag och åker sällan iväg ensam. De ggr han gör det så frågar han alltid först om jag vill följa med.
Jag älskar honom men känner att han har så stark intigritet och så mån om sitt privatliv. Jag snokar aldrig och har aldrig haft anledning men på sista veckorna så har han haft mobilen klistrad i näven och vänd så jag inte kan se från min plats i soffan.
Har en annan tråd oxå ang detta. Varje kväll får han ett sms ungefär som om nån önskar godnatt. Han blev sur häromdan när jag nämnde en gammal flamma till honom så jag funderar på om det kanske är henne.
Jag är så kluven och troligtvis är han bara min men jag hade gärna hört andras historier för att se om det finns en röd tråd för hur det börjar.
Han kanske skriver till någon som han inte ens träffat ännu??!