• Anonym (Ja)

Stön vid sex, hur gör ni?

Hur gör ni med stön vid sex? Jag stönar när jag tycker det är skönt ibland i en viss ställning. Men jag stönar ju även om vi byter ställning och det inte känns något eller om det ibland till och med gör lite ont. Känns dumt att gå från att stöna till att bli helt tyst? Eller hur ska man tänka?

• Svar på tråden Stön vid sex, hur gör ni?
  • Anonym (A)

Jag stönar inprincip hela tiden vad vi än gör i sängen, dom flesta killar har dock inget emot det då det tänder dom så stöna så mycket du vill. Att stöna när man byter ställning är väl inget konstigt men vill du hellre va tyst så va det, tar bara några sekunder att byta ställning så tror inte han tänker på att det blev tyst där.

• Anonym (B)

Jag stönar när det är skönt och för att markera attjag snart kommer. Skulle inte vilja vara helt tyst om jag inte måste.

• Tom Araya
    Anonym (Ja) skrev 2018-07-31 20:15:00 följande:

Hur gör ni med stön vid sex? Jag stönar när jag tycker det är skönt ibland i en viss ställning. Men jag stönar ju även om vi byter ställning och det inte känns något eller om det ibland till och med gör lite ont. Känns dumt att gå från att stöna till att bli helt tyst? Eller hur ska man tänka?

Du ska inte tänka så mycket utan låta dig agera utefter hur du känner.
  • Solveig og Kosinus

Jag har faktiskt ingen aning om när jag stönar eller inte gör det. Alltså...är det nåt man ska tänka på? Man stönar väl bara om man känner för det i stunden?

• Anonym (:))

Jag tänker inte på det. stönar och gnyr spontant när det är skönt, annars är jag tyst eller säger hur jag vill ha det

• Anonym (Ja)
    Anonym (A) skrev 2018-07-31 20:18:49 följande:

Jag stönar inprincip hela tiden vad vi än gör i sängen, dom flesta killar har dock inget emot det då det tänder dom så stöna så mycket du vill. Att stöna när man byter ställning är väl inget konstigt men vill du hellre va tyst så va det, tar bara några sekunder att byta ställning så tror inte han tänker på att det blev tyst där.

Stöna när vi byter ställning gör jag inte. Men om vi byter till en ställning jag inte känner något i eller ibland får ont i stönar jag likadant som ien ställning jag tycker är skön. Stönar oavsett om det är skönt eller inte för tycker det vore konstigt annars att plötsligt bli tyst under sex liksom
  • Tom Araya
    Anonym (Ja) skrev 2018-07-31 20:55:25 följande:
    Stöna när vi byter ställning gör jag inte. Men om vi byter till en ställning jag inte känner något i eller ibland får ont i stönar jag likadant som ien ställning jag tycker är skön. Stönar oavsett om det är skönt eller inte för tycker det vore konstigt annars att plötsligt bli tyst under sex liksom
    Ja, det vore ju konstigt och dumt att signalera om vad man tycker om, när man inte kan säga det rakt ut, det skulle ju kunna leda till att man får bättre sex och det vill man ju inte... Obestämd DrömmerFlört
  • Anonym (Ja)
    Tom Araya skrev 2018-07-31 20:58:31 följande:

Ja, det vore ju konstigt och dumt att signalera om vad man tycker om, när man inte kan säga det rakt ut, det skulle ju kunna leda till att man får bättre sex och det vill man ju inte...  

Haha förstår hur du tänker, men då skulle jag typ bara stöna 1/10 av sexet då jag inte tycker så mycket är skönt, skumt att ligga tyst ju. Brukar du göra det?
  • Cecese

Jag låter en hel del när det är skönt och bra sex. Jag stönar, gnyr, ber jäkligt mycket till gud :P och säkert nåt mer. Inget jag tänker på eller medvetet gör, det bara kommer ;) Enda gången jag medvetet påverkar det är om jag måste vara tyst av nån anledning, då får jag anstränga mej och bita i kudden

Svar på tråden Stön vid sex, hur gör ni?