• Lillbusan87

    Behöver tips för min mans 30-årsdag

    Min man fyller 30 är om några veckor och jag har en sådan idétorka på vad jag ska hitta på för honom.

    Han är en kille som gillar det mesta, men största intressena är väl egentligen resor, motorsport och klockor.... Hans födelsedag är mitt i veckan, och det vore ju skoj att hitta på något på rätta dagen.

    Nån med bra tips? Kanske nåt äventyrligt eller nån weekend till nåt mysigt och inte alldeles för dyrt ställe? Grejen är att vi också har en liten 1-åring. Dock väldigt tålmodig och hänger med på allt i princip! Phu, tips mottas gärna!!

  • Svar på tråden Behöver tips för min mans 30-årsdag
  • Richi3

    Jag fick en resa (nu vet jag ej vart du bor) Men i alla fall.. jag fick en resa över till vårt grannland Danmark. Gick Ströget ner, Ströget, Köpenhamns berömda gågata. Vart över med mina föräldrar, svåger och så.. Vi fönstershoppade. Jag hade egentligen bara ett önskemål med resan efter att jag visste vart vi skulle.. och det var att jag fick handla med mig hem alkohol från Bottleshop, och det bjöd dem som var med på resan på allt jag handlade! Vi säger såhär att jag har så jag klarar mig till jag blir 31 minst, haha. Men annars så avslutade vi dagen där över på en (*.*.*.*. 4) Restaurang som heter duga, jag var så mätt, kommer inte ihåg vad den heter restaurangen men. Sen åkte vi hem igen. Jag var nöjd, det är huvudsaken. Kunde inte begärt en bättre 30 års dag i mitt liv. Lycka till.

Svar på tråden Behöver tips för min mans 30-årsdag