• Anonym (Sexsugna)

Bästa leksaken eller tipset för par!

Hej!

Jag och min man vill krydda upp sexet lite!

Vi vill ligga, men kommer liksom inte till skott!

Vi vill bli lite kåtare!

Han är inte så mycket för sexiga sms å sånt, han har det lite för mycket att göra på jobbet för sånt, och jag med..

Jag har tappat lite fantasi, ingen av oss tycket det är nåt speciellt med sexiga underkläder å sånt.

Där emot gillar vi leksaker!

Vi har butpluggs och stavar. Men vi kanske vill ha nåt nytt?

Vad har ni för sköna tips på ett hetare sexliv??

Puss!

• Svar på tråden Bästa leksaken eller tipset för par!
  • jj57
    Anonym (Sexsugna) skrev 2018-08-01 09:20:25 följande:

Hej!

Vi vill bli lite kåtare!

Han är inte så mycket för sexiga sms å sånt, han har det lite för mycket att göra på jobbet för sånt, och jag med..

Jag har tappat lite fantasi, ingen av oss tycket det är nåt speciellt med sexiga underkläder å sånt.

Puss!

Vi hade kul med spelet "Monogamy". Det gjorde att vi fick avsätta tid för sex och inget annat, i lekfulla och ganska utdragna sessioner. Spelet består bl.a. av en massa närgångna frågor, vilket gav tillfälle att tala om fantasier och dyl.
  • Izzabella

Vi anvädner en hel del sexleksaker tillsammans, jag & maken.
    Det finns många roliga, allt från piskor & handbojor till lite mer "sexlelsaker".
    EN av favoriterna är faktiskt den här: buttplug24.se/produkt/partner-plus-remote-couples-vibrator/
    Till skillnad från motsvarande variant ifrån Satisfyer, denna: buttplug24.se/produkt/satisfyer-pro-4-couples/, som skaver ordentligt på både mig & mannen så är denna mer rundad & skön. Den träffar min G-punkt helt perfekt.

• Hakushu
    Anonym (Sexsugna) skrev 2018-08-01 09:20:25 följande:

Hej!

Vi vill bli lite kåtare!

Puss!

Grattis till en sund inställning till sex.

Även om man inte är direkt sugen, men vill bli det så kan det ibland funka att bara lägga sig tillsammans i sängen. Slappna av och låta streshormonerna sjunka tillbaka. Röra, smeka varandra, säga något snuskigt.

Kanske prova någon typ av rollspel.

Sms funkar bra även på hemmaplan, sexchatta lite medans du tex ligger i badet och han sitter och sippar på en god whisky i fåtöljen.
  • Anonym (Wohoo)

Min gumma (särbo) komma o säga - Nu är det bara din tur ..
    och så sätter hon igång att massera med silokonglid över hela Göte ..
    Hur i helvete ska man då kunna hålla sig från att tafsa tebax???
    Inga leksaker inblandade, bara glid och lite "inställning" - funkar det också!!
    Jag lovar!!!

• Anonym (....)

Jag skulle rekommendera någon form av appstyrd vibrator, det är rätt upphetsande tycker iaf jag när partnern styr den

• Dr Börje

Jag finner utbudet av sexleksaker, om än så för par, ensidigt gjorda för kvinnan. För att trigga och utveckla hennes njutning. Visst...de flesta av oss män tänder enormt på det med och därmed bidrar det till vår njutning. Indirekt.
    Sen att några av dessa sexleksaker iof även kan användas på män (I regel analt för dom som uppskattar det) så är dom initialt tänkta för kvinnan. För de män som inte vill få något uppkört I analen är det rätt fattigt bortsett från njutningen att stegra kvinnans njutning.

Sexspel kan iof vara riktade mot båda. Vi testade en gang men det var inget för oss. kändes mest flamsigt och krystat.

• Pasqal

Säger bara strapon ;) Och köp en sån fjäril till kvinnan med trådlös dosa som mannen får ha på sig när ni är ute till exempel eller bara hemma så kan mannen styra den lite ;kr

• Anonym (Vice)
    jj57 skrev 2018-08-01 09:42:22 följande:

Vi hade kul med spelet "Monogamy". Det gjorde att vi fick avsätta tid för sex och inget annat, i lekfulla och ganska utdragna sessioner. Spelet består bl.a. av en massa närgångna frågor, vilket gav tillfälle att tala om fantasier och dyl.

En till röst för sexspel!

Jag har inte spelat just monogamt men har testat några andra sexspel. Dels ett brädspel med en upptrappning i sexuella aktiviteter och frågor tills man håller på att förgås av kåthet. Ett kortspel (i app) med liknande idé, men kanske mer i stil med sanning och konsekvens, man utför en massa sexuella uppdrag och kan få straff man måste utföra. Samt ett frågespel i en app som är mer eggande på håll i vardagen, man turas om att svara på sexuella frågor och gissa vad partnern kommer svara.

Alla har varit bra på då sätt att de skapar lust och sexuell spänning. Brädspelet gav absolut mest rent sexuellt eftersom sexet blev väldigt upphetsande och långvarigt plus att vi gjorde en hel del nya grejer som vi aldrig tänkt på innan.
Svar på tråden Bästa leksaken eller tipset för par!