• Taffer

Konstig dröm..betyder?

Hade en så konstig dröm inatt. Drömmde att d var dags för förlossning och att jag fick reda på att d var tvillingar (lite sent att få reda på d, men drömmar é jue knas) I drömmen var d en av varje kön och pojkens hjärta slog inte, i magen då:(
    Ville jue såklart d. Nu é d så att jag funderade på om d kunde betyda nått? Jag vet att d bara é en i magen och tänkte att drömen kanske betyder att d blir en flicka då? Har drömmt ett par gånger innan att d har varit en flicka men detta verkade skitskummt tyckte jag.

• Svar på tråden Konstig dröm..betyder?
  • Taffer

Så många klick och ingen med nån åsikt? Då é d väl bara jag som é konstig då...:/

• smurfisar

Kanske du drömde din rädsla. Just att din bebis i magen skulle dö. Vet själv att jag har börjat drömma hemska saker som händer bebisen efter förslossningen typ som hände med Léon men jag tror det är min rädsla

• Taffer

smurfisar: Jo, kanske. Men just den grejen med tvillingar och att den enas hjärta redan i magen slutat slå tycker jag känns konstigt speciellt eftersom jag vet att d bara é en i magen och så. Och att d é pojken som inte klarar sej. äsch, jag é väl bara konstig då..:P

• Antonia Linda

hej drömmarna har ingen betydlse i den meningen när man är gravid för att alla gravida drömmer som mest ifrån vecka 30 dom säger att det beror på att man är orolig för förlossningen och vad som finns i magen allt är så främmande förra gången jag var gravid drömde jag samma som dig denna gången har jag drömt att det var en tjej men fick inte träffa henne dom tog henne bara. Jag drömmer konstigare och äckligare drömmar för varje natt tur att man snart ska föda lycka till kram.

• Antonia Linda

alltså det kan ju betyda nått , men min barnmorska berättade att det är vanligt att drömma såna drömmar när man är gravid =):

• smultronbubbla

Jag har också hört att man drömmer om konstiga förlossningar när man är gravid.
    Hörde en tjej på radion häromdagen som drömde att hon födde djur istället.

• elin j

kanske är det en tjej. Jag har drömt flera gånger att våran är det. Så vem vet, vi kanske får en varsinn liten prinsessa!

• Taffer

Jo, jag vet. Man drömmer jue en massa konstigt när man é gravid om förlossningen och så.

• En glad tjej

Jag drömde för flera veckor sen att vi fick en liten tös. På ul fick vi reda på att vi väntar en liten tjej!

• Taffer

En glad tjej: Då kanske mina drömmar stämmer oxå. Fast, har börjat tro på en pojke nu..:/ Aja, d blir vad d blir.

• Taffer

En glad tjej: Ja d blir jue d. Inget man kan göra nått åt ändå, så varför spekulera egentligen?

• Misan S

Jag har drömt en dröm som kändes helt "normal" - vi fick en flicka då.
    Sedan drömde jag en sådan där "knasdröm" då jag fick en rödhårig pojke som var så stor att han såg ut som en tvååring när han kom ut....
    Så jag vet inte om man ska tro något överhuvudtaget om det man drömmer om...

• En glad tjej

Det är alltid skoj att gissa eller fundera! Måste förresten höra på nästa ul att det fofarande är en liten tös!

• Taffer

Misan S: Nej man ska kanske inte d..:P

En glad tjej: Klart d é kul att gissa. Hur långt gången é du?

• En glad tjej

Jag e i vecka 28 nu! Ska på nästa UL om en månad! Ska bli skoj! Själv då? Långt kvar?

• Taffer

En glad tjej: jag é i vecka 30+6. Ska på UL den 22 mars. Ska bli spännande.

Svar på tråden Konstig dröm..betyder?