• Anonym (Älskarinnan)

Jag har sex med gifta män - fråga vad du vill

Som rubriken lyder - Jag har sex med gifta män - fråga mig vad ni vill :)

Varför?

För att jag vill leva mitt liv utan krav från någon partner men inte avstå från sex, mysiga middagar, närhet och uppmärksamhet.

Dessutom är det bra upphetsande att veta att frun sitter hemma och väntar på mannen som valde att knulla mig istället för att åka hem.. ;)

• Svar på tråden Jag har sex med gifta män - fråga vad du vill
  • Anonym (m)

Haha jag planerar själv att förföra en som är sambo som jag har på kroken. är själv gift. Så jag är också hemsk.
    är det dom eller du som brukar ta initiativ? Hur gör du när du själv tar initiativ+

• Anonym (12345)
    Anonym (m) skrev 2018-08-01 21:04:05 följande:

Haha jag planerar själv att förföra en som är sambo som jag har på kroken. är själv gift. Så jag är också hemsk.
    är det dom eller du som brukar ta initiativ? Hur gör du när du själv tar initiativ+

Hemskare än ts till och med. Vad gör du om denne helt enkelt avslöjar dig? Det hade jag lätt gjort. Det blir komedi.
  • Fluffis
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2018-08-01 20:49:31 följande:

Som rubriken lyder - Jag har sex med gifta män - fråga mig vad ni vill :)

Varför?

För att jag vill leva mitt liv utan krav från någon partner men inte avstå från sex, mysiga middagar, närhet och uppmärksamhet.

Dessutom är det bra upphetsande att veta att frun sitter hemma och väntar på mannen som valde att knulla mig istället för att åka hem.. ;)

Varför startar du en ny tråd med samma ämne?

Har uppmärksamheten svalnat?

-> ignorera tråd
  • Man 78

Hur många män ligger du med frekvent? Hur raggsr du upp dessa män?

• Anonym (m)
    Anonym (12345) skrev 2018-08-01 21:14:55 följande:
    Hemskare än ts till och med. Vad gör du om denne helt enkelt avslöjar dig? Det hade jag lätt gjort. Det blir komedi.
    Han är ju sambo och inte intresserad av att avslöja sig själv.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (m) skrev 2018-08-01 21:04:05 följande:

Det är väl ett delat initiativ.. Ena dagen hör jag av mig mer, andra dagen han.. Den som är sugen tar initiativet. Sjävklart är det ju oftast jag som får vara flexibel..
  • Anonym (Älskarinnan)
    Fluffis skrev 2018-08-01 21:17:34 följande:

Varför startar du en ny tråd med samma ämne?

Har uppmärksamheten svalnat?

-> ignorera tråd

?? Jag har inte startat någon tråd om detta?
  • Anonym (m)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2018-08-01 21:20:29 följande:
    Det är väl ett delat initiativ.. Ena dagen hör jag av mig mer, andra dagen han.. Den som är sugen tar initiativet. Sjävklart är det ju oftast jag som får vara flexibel..
    Men vem tog initiativ från allra första början?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (12345) skrev 2018-08-01 21:14:55 följande:

Jag förstår att du kan tycka vi är hemska... men jag har inte lovat någon, något. Den som gör fel är männen, om man nu vill sätta någon som syndabock.

Förstår att avslöja inte är riktat emot mig, men jag kännar inte mycket på att avslöja någon. Jag vet vad spelreglerna är från början...
  • Anonym (Älskarinnan)
    Man 78 skrev 2018-08-01 21:17:37 följande:

Hur många män ligger du med frekvent? Hur raggsr du upp dessa män?

2-4, beroende på vad man menar med frekvent.

Dom är allt från Bekanta eller vänner, eller som jag träffat via vänner eller bekanta, även nätet ect.
Svar på tråden Jag har sex med gifta män - fråga vad du vill