• Äldre 2 Aug 00:52
    1039 visningar
    1 svar
    1
    1039

    VARFÖR ÄN JAG SÅ JÄVLA FEG

    Jag är väldigt "kär" i en tjej som jag har gått i 7-9 med och jag vill så gärna göra ngt med henne men om vi skulle hitta på något visst det skulle vara skitkul men jag har inget att säga och det blir bara helt tyst men jag VILL så gärna kunna bara fråga om vi ska gå på bio eller ngt och typ äta ngn stans innan men jag vet att jag typ bara sitter och tänker på vad jag ska säga. SNÄLLA hjälp

    När vi har varit i skolan och bara pratat lite så har jag inte varit mig själv känns det som jag bara svarar på det hon säger sen inget mer och vänder mig om och pratar med mina vänner som ofta leder till rasistiska konversationer med rasistiska skämt...pga invandring och sånt (orkar inte berätta mer omer det då blir det bara massa tjafs) så hon har inte sett den jag vill va men eftersom jag är så feg och knappt "vågar" prata med henne???? men jag skulle säga att vi ärlig bra vänner och jag äran nästan heLtd säker på att hon gillar mig eller har gjort

  • Svar på tråden VARFÖR ÄN JAG SÅ JÄVLA FEG
  • Anonym (Lissy­)
    Äldre 2 Aug 07:38
    #1

    Tja du, låter som du behöver skaffa nya vänner med. De du har nu låter inget vidare.

    Kan du skicka ett sms eller FB-meddelande till henne och fråga om hon vill fika?

Svar på tråden VARFÖR ÄN JAG SÅ JÄVLA FEG