• Anonym (S)

Någon som har testat Mindler?

Är det någon som har testat att träffa psykolog genom appen Mindler? Är ni nöjda? Hur funkar det, sker precis allt genom videosamtal eller ger man någon skriftlig information om sina besvär också? Verkar det som att de tar emot alla typer av besvär (som en psykolog kan hjälpa till med förstås) eller finns det några begränsningar? Gör de även någon form av utredningar eller diagnostisering om man inte redan har en diagnos eller är det bara behandling?

• Svar på tråden Någon som har testat Mindler?
  • Anonym (Kristina)

Heeeej, jag har träffat en psykolog via Mindler i ett par veckor nu. Det har fungerat superbra! Det bästa var ju att jag fick en tid samma dag som jag letade:) Hade försökt träffa en psykolog via min vård central men det hände ju aldrig lixxxom och sen sökte jag via Mindler och sådär på en gång fick jag täffa en kvinna som arbetat som psykolog i tio år:) Nu pratar vi en gång i veckan:)

• Anonym (Högkostnadsskydd?)

Vad kostar en session?

Går det på högkostnadsskydd?

• Anonym (Kristina)

Det kostar 100 kronor för 25 minuterCool och om amn har ett frikort kostar det inegting. Jag frågade först om man fick boka flera besök efter varandra men det fick jag tycligen inte. men jag kunde boka ett dagen efteråt iallafall fasst nu tycker jag typ att 25 minuter är tillräckligt med tid ändå....

• Anonym (Kristina)

Det kostar 100 kronor för 25 minuterCool och om amn har ett frikort kostar det inegting. Jag frågade först om man fick boka flera besök efter varandra men det fick jag tycligen inte. men jag kunde boka ett dagen efteråt iallafall fasst nu tycker jag typ att 25 minuter är tillräckligt med tid ändå....

Svar på tråden Någon som har testat Mindler?