• Anonym (Storyteller)

Berätta en sexfantasi!

Låt oss berätta om våra innersta hemligheter!

Vad vi i hemlighet fantiserar om!

Jag börjar!

Jag har alltid varit en sexuell varelse. Jag älskar min egen kropp och njuter av att smeka mig själv.

Min längtan är alltid stor het och intensiv.

Jag har redan sedan tidig tonår onanerat och experimenterat med olika verktyg och leksaker, min kropp får sällan nog!

Jag har alltid varit experimentell, älskar att treva mig fram genom lustens snåriga stigar.

Testa mina gränser, se vad som mer finns att njuta.

Jag är ständigt på jakt efter större mera skälvande orgasmer och nya fantasier som får min hjärna att spinna och mitt sköte att pulser.

För ett tag sedan lärde jag känna en man via gemensamma vänner, kan inte påstå att vi är nära vänner. Men vi har den senaste tiden haft mycket kontakt via chatt. Vi har båd liknande jobb och reser mycket i våra tjänster. Ibland bor vi på samma hotell och har då varit ute på en bit mat tillsammans på kvällen. Fullt oskyldigt. Vi är båda gifta och ingen av oss har heller gjort en hemlighet av att vi träffats för en bit mat på kvällen.

Våra chattar började oftast för att kolla av om den ander var ute på vägarna, om det fanns chans att ses i vårt annars så ensamma jobb.

Men vi snackar även om helt vardagliga ting, och ibland agerar vi lite ?privat psykolog? åt varandra.

Efter lite trevande samtal har vi ibland ?råkat? glida in på allt mera privat mark. Vi har båda märkt hur vi delar samma sexuella fantasi! Något våra respektive dessvärre inte delar med oss.

Vi har båda våta drömmar om att binda och bli bunden! Våra nattliga chattsamtal börjar nu bli allt djupare, till en början var jag något avhållsam, lät han berätta. Men avslöjade inte så

mycket själv. Inte mer än att upprätthålla hans intresse. ( om han bara visste hur mitt sköte fylldes av pulserande blod när han berättade om sina fantasier )

Varje gång vi samtalat om detta slutade det nästan alltid med att jag smekte mig själv och fantiserade om honom:

?????????????????????

En dag när vi chattade frågade han mig om jag inte skulle till Malmö i veckan, vi har båda lite kunder vi brukar besöka där.

Jag tänkte, ja varför inte. Det var ändå dags att åka dit. Jag bokade in lite kunder och ett hotellrum.

Efter en dag på vägen kom jag fram till hotellet.

Han hade inte kommit ännu. Så jag passade på att duscha och byta om.

Jag rakade mig i duschen, och kunde inte riktigt låta bli att tänka på hur det skulle vara att spendera natten tillsammans. Jag kände hur det pirrade till lite av bara tanken.

Senare på kvällen träffades vi i hotellets bar, vi käkade lite.. snackade om allt möjligt. Drack lite vin.

Vi satt där ett par timmar. Efter som det var en vanlig tisdag stängde baren tidigt. Bartendern frågade om vi var nöjda. Att han skulle stänga, men att det gick bra att ta med ett glas till rummet om vi ville, för honom såg vi väl ut som vilkert par som helst..

Vi tog varsitt glas och bestämde oss för att gå upp på hans rum, som var aningen större än mitt.

Han hade ett par fåtöljer där. Vi slig oss ner och fortsatte samtala.

Efter en stund reser han sig för att gå på toa, när han sedan kommer ut står han bara där i rummets hall och ser på mig. Säger inget. Men jag ser i hans blick att något är på gång. Han sträcker sig efter rummets ljusdimmer och sänker belysningen något.

Det pirrar till i kroppen när jag förstår vad som är på gång.

Han tar sakta av sitt bälte. Men släpper inte mig med blicken. Han formar det sakta och vrider det runt sin hand och ler..

jag förstår direkt och känner hur det nästan vibrerar i bröstet på mig. Jag sväljer och försöker se något oberörd ut, fnissar till lite. Kanske av lite nervositet

Utan ord går han sakta mot mig i fåtöljen, tar tag i min arm och ber mig ställa mig upp. Han vrider min kropp in mot väggen, tar tag om mig och håller mina båda handleder mot varandra.

Sakta men hårt tvingar han mina händer bakom min rygg. Jag flämtar till..

Han tar nu händerna runt om min midja och knäpper sakta upp mina byxor. Jag hjälper nästan till av ivrighet att få av dom.

Han tvingade mig nu att luta mig framåt.

Han står nu där bakom mig och granskade mig utan att röra vid mig.

Mina knän känns svaga och darrande av upphetsning och förväntan.

Jag hör hur han sakta knäpper upp sin byxor.

Min andning blir tyngre och djupare. Jag måste ansträng mig för att inte darra när jag andas.

Jag känner hur han fortfarande med kalsongerna på pressar sitt styva kön mott mitt våta sköte! Bara som en liten fingervisning om vad som komma ska!

Jag blir galen av förväntan, kan knappt bärga mig! Vill pressa min rumpa mot honom..

Men han ryggar! Det är inte jag som bestämmer här! Jag får därför en liten snärt på rumpan som straff. Här bestämmer han!

Han tar båda sina händer och kramar hårt om mina skinkor. Jag svankar allt mer med ryggen, stönar till.

Han låter nu sina båda tummar, i det stadiga greppet glida längst med min troskant. In mellan mina skinkor och ner mot mitt sköte.

Trosorna är redan våta och hans fingrar kan lätt glida in under kanten. Jag suckar djupt av hans lätta beröring. Jag vill ha mera! Jag pressar mig åter igen mot honom. Han svarar snabbt med en handflata mot min ena skinka, han kramar samtidigt hårt om den andra sidan med den andr handen. Det svider till lite och lämnar en svag rådad efter sig.

Han tar nu ett steg bakåt. Jag kan inget mera göra! Knäna är så svaga av kåthet. Jag kvider! Kan knappt stå längre. Jag känner hur det pulserar och nästan rinner från mitt sköte!

Han tar nu tag med ena handen om min midja och ett stadigt grepp runt min nacke med den andra. Han vänder mig om och pressar hårt hela min överkropp mer mot sängen. Jag står fortfarande kvar med benen på golvet. Han tar sin hand och för min troskant åt sidan.

Jag känner hur hans blick bränner mot mitt underliv.

Att stå där bakbunden med blottat kön gör mig helt galen av lust! Jag känner mig utelämnad och skör.

Han står nu på knä bakom mig. Jag känner hans varma andetag nära mig. Jag skälver av förväntan.

Han har sitt ansikte riktigt nära mig och jag känner värmen från hans andetag precis intill mitt sköte, jag rycker hastigt till när jag känner hans tungspets sakta leta sig in mellan mina våta läppar.

Jag vill bara skrika rakt ut! Trots denna knappa beröring är jag så nära orgasm. Han vet det. Han leker med mig! Som en katt med ett lätt byte.

Jag vill bara pressa mig emot och känna hela hans tunga i mig. Jag försöker.. han ryggar tillbaka. Tar tag i mina bundna händer och rycker till, som när man tyglar en häst. Plötsligt bränner det till på min skinka igen, jag var inte riktigt beredd denna gången, jag känner hela hans handflata, han håller kvar handen och kramar till min skinka hårt. Det går som en varm våg av kåthet inne i mig.

Han frågar om jag tänker skärpa mig nu? Om jag tänker var still och låta han gör sitt jobb, jag svara inte, svankar bara lite mera! Han håller fortfarande sitt stadiga grepp kring mina handleder och i skärpet han bundit mig i.

Jag känner hur blodet nästan stannar i mina händer. Han ber mig svara på frågan.

Jag kvider och mumlar till svar, han rycker åter igen till i skärpet och pressar sin tumme hårt mot mitt kön. Jag hör hur hans ton är allt vassare, hur han nästan talar mellan tänderna till mig.

Jag lovat att hålla mig lugn.

Han släpper sakta taget, han återgår med sin tunga mot mitt kön, men inte lika varsamt denna gången.

Han sliter nu trosorna åt sidan mera våldsamt.

Jag känner hur han pressar sin mun mot mig, hur han hårt och intensivt låter sin tunga göra det den ska.

Jag skälver! Min kropp skriker! Kinderna blir varma, min andning allt mer intensiv! Jag känner hur det långsamt börjar pirra långt inne i bröstet, hur det sprider sig ut i hela kroppen. Hur mitt kön krampar runt hans tunga. Hur mina lår okontrollerat pressas samma. Jag vill bara resa mig upp och skrik rakt ut, men han pressar mig samtidigt ner mot sängen.

Orgasmen är så intensiv att jag tappar kontrollen över min kropp! Jag orkar inte hålla mig uppe mera!

Hela kroppen skakar! Jag känner mig förlamad.

Efter en stund, när jag återhämtat mig lite lossar han sakta på skärpet. Jag vet inte riktigt vad han vill. Jag vänder mig om. Han tittar på mig med en hemlighetsfull blick, jag känne mig utelämnad och och nästan lite skamsen över vad som just hänt. Min kåthet har dock inte lagt sig! Jag blir så upphetsa av att se hans kuk för första gången.

Han lossar nu skärpet helt från min bakbundna pissoision, men låter mig inte bli helt fri. Han håller fortfarande ett stadigt tag runt mina handleder.

Han för mig mot sänggaveln och lägger mina händer där emot. Jag gör lydigt som han ber mig.

Han binder nu fast mig riktigt hårt! Det gör faktiskt lite ont. Jag ber honom lossa lite, men han bara ler pilenariskt och knäpper bälter runt mina handleder.

Jag vet inte vad det är, men han tar fram något han binder runt mina ögon. Nu ser jag absolut ingenting.

Det blir helt tyst i rummet, jag står på alla fyra i sängen, jag försöker lyssna, jag hör att han pysslar med något, tar fram något.. jag vet inte vad det är..

Efter en stund som nästan känns som en evighet

Känner jag hur han ställer sig på knä bakom mig i sängen.

Jag känner hur någonting rör vid mig lägst min ryggrad. Något smalt föremål. Jag känner hur han långsamt leker med det längst min rygg och ner mot mina skinkor fram och tillbaka. Han frågar mig om jag tycker att jag uppförde mig förut.. jag vågar knappt svara. Mitt hjärta slår så hårt inne i bröstet att jag är övertygad om att man kan höra det.

Han låter föremålet lätt glida ner mellan mina skinkor och ner mot mitt sköte! Han pressar det nu hårt mot mig och frågar igen!

-Tycker du att du skött dig!

Jag blundar hårt och svarar nej.. i samma sekund känner jag ett svidande rapp mot min rumpa. Jag känner hur piskan som nyss tryckts mot mitt sköte lämnar ett fuktigt spår efter sig.

Jag kvider till..

Han fågar igen, han hörde inte mitt svar! Jag svarar blundar igen bakom min ögonbindel och säger nej..

jag hinner knappt svara innan jag känner en svidande snärt mot min skinka.

Det gör ännu mer ont den gången. Rappet lämnar ett rött märke efter sig.

Hans röst är nu sträng och hård, en gång till! Vad sa du!!??

Jag svarar med darrande röst, nej! Jag känner själv hur rösten nästan spricker. Utan att svara mig får jag ytterligare ett rapp.. det gör ont! Det nästan snurrar i huvudet på mig av smärta, men jag kan inte låta bli att vilja ha mera! Jag känner hur det stockar sig i halsen på mig! Min kropp kränger okontrollerat! Jag rycker i bältet mina händer sitter fast i. Jag vill nästan gråta av smärtan, men samtidigt vill jag bara ha mer!! Mer!!

Men Jag får inte mer.. jag ber om det, men jag får inte mera nu! Det är han som bestämmer! Inte jag!

Han är färdig med mig nu.

Han tar av mig min ögonbindel. Ställer sig tätt bakom mig, greppar ett hårt tag om mina skinkor! Han låter sig härliga kuk glida in i mig, utan större besvär, jag är våt! Mycket våt. Vi båda drar en djup suck! Jag känner hur hela han fyller upp mig, när han pressar sig in i mig.

Han behöver inte mycket nu. Han sätter på mig hårt och ordentligt, det går fort, det tar bara någon minut.

Jag känner hur hans kuk pulserar djupt inne i mig. Vi stönar båda högt av välbehag. Jag orkar länger inte hålla mig på alla fyra. Vi sjunker båda ihop. Pulsen slår fortfarande hårt av utmattning.

Vi ligger kvar en stund, blundar. Hjärtat har slagit så hårt så länge, jag är fortfarande yr, känner mig nästan berusad. Jag blundar, det svider fortfarande i den röda huden. Jag ryser till lite, huden knottrar sig. Jag ler lite för mig själv och somnar sakta in...

• Svar på tråden Berätta en sexfantasi!
  • Turms

Grattis :) 
    Låter som du träffat på min tvillingbror. 

Svar på tråden Berätta en sexfantasi!