• stockholmtjej

Har jag gjort fel?

Känns som jag har gjort testet fel.

Tog ett sånt här tidigt test nu på kvällen. Tänkte inte på att läsa instruktionerna helt för tänkte "går väl bara att göra på ett sätt" men när det visade negativt så blev jag besviken och började läsa lilla lappen man får med.

Är bim-3 vad jag tror och känna av många olika symptom. Jag tror att jag väntar och kollar om mensen kommer och då göra ett nytt test ordentligt

• Svar på tråden Har jag gjort fel?
  • TeamCaz

Jag kan inte se testet, ser enbart pappret.

Jag Älskar Min Fina Familj
  • stockholmtjej
    TeamCaz skrev 2018-08-04 08:02:18 följande:

Jag kan inte se testet, ser enbart pappret.

Testet visade typ negativt. Mena mer på att det står på pappret att man ska ta morgon urin om det är dagar innan bim. Och jag testade på kvällen på bim-3. Tror du det gör mycket skillnad?
  • TeamCaz
    stockholmtjej skrev 2018-08-04 13:46:05 följande:

Testet visade typ negativt. Mena mer på att det står på pappret att man ska ta morgon urin om det är dagar innan bim. Och jag testade på kvällen på bim-3. Tror du det gör mycket skillnad?

Jaha ok. Då förstår jag Grejen med just morgonurin är att urinet har legat i urinblåsan en längre tid, det har den inte på kvällen. Man bör väl hålla sig i minst 4 timmar innan annars tror jag.

Om det har betydelse? Det beror på när du kissade gången innan

Men jag är nyfiken på hur ett "typ" negativt test ser ut
    Jag Älskar Min Fina Familj
  • stockholmtjej
    TeamCaz skrev 2018-08-04 18:53:16 följande:
    Jaha ok. Då förstår jag Grejen med just morgonurin är att urinet har legat i urinblåsan en längre tid, det har den inte på kvällen. Man bör väl hålla sig i minst 4 timmar innan annars tror jag.

Om det har betydelse? Det beror på när du kissade gången innan

Men jag är nyfiken på hur ett "typ" negativt test ser ut
    Jag vt inte om jag bara ser de jag vill se men tror jag anar ett liiiiitet ljust streck. men vågar inte hoppas
Svar på tråden Har jag gjort fel?