Vad är det slynigaste du har gjort?
Igår kväll jobbade Lover sent. Jag filmade när en av mina älskare knullade mig och sen skickade jag filmen till Lover på jobbet och skrev att ¨nu kan du runka medan du ser på när jag får kuk¨
Igår kväll jobbade Lover sent. Jag filmade när en av mina älskare knullade mig och sen skickade jag filmen till Lover på jobbet och skrev att ¨nu kan du runka medan du ser på när jag får kuk¨
Jag startade en ny tråd när det fanns exakt en likadan tråd redan.
D e t var slynigt!
Inget. Varför skulle jag frivilligt vara en slyna? Vad är felet på dagens samhälle.....?
Pissat på två fittor samtidigt...
Jag startade en ny tråd när det fanns exakt en likadan tråd redan.
D e t var slynigt!
Knullade en tjej jag hade som KK en tid både på kvällen och morgonen innan hon gick hem. Fick ett sms från grannen (tjej jag umgicks med lite och hade även haft sex någon gång) om att komma över till henne. Väl där hade vi sex och detta var inte mer än 30 minuter efter jag hade sex med KK?n. Jag hade heller inte duschat efter så jag kan ha luktat kön men det var inget grannen sa något om.