• Anonym (Förvirrad)

Sms inte levererat=blockad

Hej!

Har dejtat en kille i några månader. Vi har ringt/smsat varandra varje dag. Igår skickade jag ett godmorgon-sms som jag inte fick svar på. Idag skickade jag ett sms och frågade om allt var okej. Får meddelande om att smset inte kan levereras, betyder det att jag är blockad och bör gå vidare? Han har alltid varit så gullig mot mig under hela den här perioden, så jag är jätte förvirrad just nu. Jag har iPhone och han har Android.

Tack i förhand.

• Svar på tråden Sms inte levererat=blockad
  • Fjäril kär

Telefon avstängd/urladdad eller sim-kort utbytt/trasigt brukar ge den typen av meddelande

Är du blockad kan du inte ens skicka sms

• Anonym (Förvirrad)
    Fjäril kär skrev 2018-08-04 12:34:21 följande:

Telefon avstängd/urladdad eller sim-kort utbytt/trasigt brukar ge den typen av meddelande

Är du blockad kan du inte ens skicka sms

Jag kunde skicka ett sms igår som ser ut att ha kommit fram, men smset idag kan inte levereras får jag meddelande om?
  • Anonym (Utomlands)

Han kanske är utomlands? Då kan det bli så eller om han bytt nummer hastigt.

• Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Utomlands) skrev 2018-08-04 13:07:31 följande:

Han kanske är utomlands? Då kan det bli så eller om han bytt nummer hastigt.

Hmm... Då borde han nog nämnt det, eftersom vi har varit rätt täta med kontakten. (Ca 10 sms/dag varje dag), samt telefonsamtal lite då och då. Men aja, bara att glömma och gå vidare antar jag. Han var lite velande sist när jag frågade när vi skulle ses nästa gång. Tråkigt att inte veta bara. Tack för ditt svar iallafall! :)
  • Anonym (Utomlands)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2018-08-04 13:16:21 följande:

Hmm... Då borde han nog nämnt det, eftersom vi har varit rätt täta med kontakten. (Ca 10 sms/dag varje dag), samt telefonsamtal lite då och då. Men aja, bara att glömma och gå vidare antar jag. Han var lite velande sist när jag frågade när vi skulle ses nästa gång. Tråkigt att inte veta bara. Tack för ditt svar iallafall! :)

Du kanske kan testa att ringa honom istället och se om du kommer fram då?
Svar på tråden Sms inte levererat=blockad