• Anonym (Leksugen)

Handbojor

Sex är en "lek" ???? och den leker man på olika sätt. Tycker att det är riktigt sexigt med hand & fotfängsel. Går igång riktigt på det och kul kan man ha med sin partner och reta varandra. Vilka fler går igång på det och isf vad brukar ni hitta på?

• Svar på tråden Handbojor
  • Anonym (Cookie)

Aldrig provat med mina manliga partners, men tror jag hade tänt på det.

Dock verkar min nuvarande kille ganska osäker i sexet, så det är nog fel person att föreslå det för.

Men fantasin, finns där ibland ;)

• Anonym (Miss Behaving)

Älskar när jag står böjd över köksbordet och är handbojad i bortre bordsbenen medan han snärtar med björkriset över skinkorna. Inte för hårt utan mest lätta snärtningar, åtminstone lätt i början. Sedan tar han mig (vaginalt) medan jag fortfarande är bojad över bordet. Kan få vansinensorgasmer de gångerna.

• Anonym (Oh yes!)

Min kille är polis. Han brukar ta hem sin handfängsel i bland, låser fast mig i sänggaveln och slickar mig till orgasm

• Anonym (X)

Jag är dominant i sängen.Min flickvän gillar att vara undergiven.

Både handbojor och spännremmar har vi använt.

Jag har ett uniformsyrke, när jag kommer hem i uniform så vill hon

genast till sovrummet.

Något som vi bägge gillar är att jag håller fast hennes händer ovanför

hennes huvud i missionären, sedan knullar jag henne hårt och bestämt.

När hon har kjol så brukar jag lägga henne över mitt knä och ge henne smisk,

sedan åker trosorna av....

Prova er fram...

• Lånehajen

Binder henne ibland om vi vill ha hårdare sex, vi tänder båda på att jag kan göra precis vad jag vill med henne utan att hon kan komma undan (knulla henne som jag vill, bestraffa henne om hon varit olydig, ja listan kan göras lång).

• Anonym (Cookie)

Åååh, nu blir man ju sugen!! Men min kille är nog inte redo för detta stuk :/

• Lånehajen
    Anonym (Cookie) skrev 2018-08-05 22:08:45 följande:

Åååh, nu blir man ju sugen!! Men min kille är nog inte redo för detta stuk :/

På vilket sätt är han osäker i sexet? Är det att ta initiativ eller ta för sig han har svårt för?
  • Anonym (Oh yes!)
    Anonym (Cookie) skrev 2018-08-05 16:20:31 följande:
    Aldrig provat med mina manliga partners, men tror jag hade tänt på det. Dock verkar min nuvarande kille ganska osäker i sexet, så det är nog fel person att föreslå det för. Men fantasin, finns där ibland ;)

Du får väl ta kommandot, lås fast honom och visa hur du vill ha det
  • Anonym (Cookie)
    Lånehajen skrev 2018-08-05 22:21:15 följande:

På vilket sätt är han osäker i sexet? Är det att ta initiativ eller ta för sig han har svårt för?

Att ta för sig skulle jag säga, han förstår inte heller hur han ska tillfredsställa mig. Men vi är rätt nya i vår relation så mycket kan ju hända än.
Svar på tråden Handbojor