• Anonym (SCB)

    Trekant - konstellation

    Hur skulle din önskekonstellation på en trekant se ut och varför?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Trekant - konstellation
  • Anonym (A)

    Jag vill aldrig någonsin ha trekant alls men om jag av någon anledning var tvungen så med två män i så fall. Är inte intresserad av kvinnor och vill för övrigt vara den enda för min man.

  • Anonym (Mmf)

    Vi har pratat om att eventuellt ta in en man till.

    Dels tänder vi båda på fantasin att suga av killen och hon på att se mig killen bli knullad av honom.

    Se henne runka och suga kuk när jag knullar henne är lockande.

    Se killen slicka henne ren när jag lagt satsen på fittan.

  • Anders 386

    Fantiserar ofta om att dela min fru med en annan man. Men varför? Det går liksom inte riktigt att svara på varför man tänder på en grej sexuellt. Inget man kan styra över själv. Kanske finns lite bi-sex i det hela också, att se en annan man i sexuell aktion.

  • Flerbarnsmamman80

    Ska jag ha trekant så vill jag ha det med 2 män!! :)

  • Anonym (SCB)
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-08-06 18:24:43 följande:

    Ska jag ha trekant så vill jag ha det med 2 män!! :)


    Du är inte ensam om man tittar till de kvinnor som röstat hitintills. Hos männen är det dock jämnare mellan två kvinnor eller två män.

    Hade gärna sett lite motiveringar varför man röstat som man gjort.
  • Anonym (Mmf)
    Anonym (SCB) skrev 2018-08-06 19:24:40 följande:

    Du är inte ensam om man tittar till de kvinnor som röstat hitintills. Hos männen är det dock jämnare mellan två kvinnor eller två män.

    Hade gärna sett lite motiveringar varför man röstat som man gjort.


    Du har som TS inte bidragit med så mycket själv.
  • Jimbossen98

    De gånger jag har haft trekant så har det varit kvinnan i centrum! Härligt se en kvinna njuta av sin man/pojkvän och av mig som extra man . Det har dessutom varit spännande och upphetsande när han sett på och smyger sig in pågående samlag .

    Har inte upplevt DP ännu men hoppas ;).

  • Jimbossen98

    De gånger jag har haft trekant så har det varit kvinnan i centrum! Härligt se en kvinna njuta av sin man/pojkvän och av mig som extra man . Det har dessutom varit spännande och upphetsande när han sett på och smyger sig in pågående samlag .

    Har inte upplevt DP ännu men hoppas ;).

  • Anonym (SCB)
    Anonym (Mmf) skrev 2018-08-06 19:43:29 följande:

    Du har som TS inte bidragit med så mycket själv.


    SCB ska ju vara oberoende men okej, jag har röstat för 2 män och 1 kvinna. Jag själv är man om det undgått någon.

    Motivering är att jag skulle aldrig klara av att tillfredsställa två kvinnor i sängen ensam. Är vi två killar och en tjej tänker jag att vi skulle klara av att ge henne en härlig kväll. Och får man önska fritt, och det får man i detta land, så är kvinnan i trekanten min sambo. Det hade varit härligt att ge henne en helkväll med 4 händer,två munnar och två kukar som inget annat vill än göra det skönt för henne. Samtidigt eller i ombyte när ena killen vilar upp sig.

    mmf; var det motivering nog?
  • Anonym (Kille)

    Jag är bisexuell, så för mig känns det rätt självklart med 2 killar o 1 tjej i sängen.

    Rent generellt tror jag nästan att det krävs att tjejerna är lite bisexuella om man ska ha mff trekant, blir svårt för en kille att samtidigt tillfredsställa 2 tjejer på ett bra sätt, om inte tjejerna hjälper till lite.

    2 killar o en tjej funkar bättre även om killarna är hetero, en tjej har ju bättre möjligheter att tillfredsställa 2 killar samtidigt.

Svar på tråden Trekant - konstellation