Behöver verkligen eran hjälp!
Hej alla !
Behöver lite hjälp, ber om ursäkt redan nu för rörigt inlägg.
Allt började med att jag plussade 23/7 .
Va inne på kontroll 30/ 7 där såg man att slemhinnan va 6 mm , förstorad livmoder hcg runt 200. Men ingen uppkörning i livmodern
Ny kontroll 1/8 slemhinnan nu 9 mm, hcg 359 , ingen uppkörning alls i livmodern
Åkte till akuten 2/8 pga att jag fick bruna flytningar och läkaren hade sagt till mig att åka in om jag fick ont eller blödning. Nytt hcg togs 3/8 som dock bara låg på 378 blev inlagd och på morgonen kom en läkare som så att nu är allt avstannat och du kommer få missfall. S-Progresteronlåg på 18,0 vet ej vad de värdet är och läkaren sa att chansen för en normal graviditet är lika med noll.
Idag måndag nått återbesök hade slemhinnan ökat till 12 mm och hcg höjs till nästan 800 men fortfarande ingen uppkörning i livmodern. Läkaren (Den nu 3dje) gick in och pratade med den läkaren jag fick på akuten och kom sedan tillbaka och så att dom skall sätta in behandling för att stöta bort det här . Så på onsdag skall jag få methotrexat.
Läkaren menar på att jag skall va i v. 6+3 och att en graviditet borde nu synas om den sitter rätt. Men jag förklarade även att jag har lång cykel och sen ägglossning .
Snälla hjälp mig. Ska jag vänta och hoppas att det finns en graviditet som inte syns än eller bara ta dom här cellgifterna på onsdag . Är så rädd och ledsen just nu.