Ska jag berätta om hur jag känner ?
Tjena
För att göra en lång historia någorlunda kort så vill jag ha era tankar om en grej.
Jag är 36 år gammal kille, har gått en vuxenutbildning på ett år där jag träffa en tjej. Vi hade ingen vidare kontakt på utbildningen mer än att vi pratade lite med varandra på dagarna.
Men när utbildningen var slut så tog jag modet till mig och bjöd ut henne på en dejt. Sen har vi träffats några gånger efter det under några månaders tid. Vi har vart på bio, ute och käkat tagit kvällspromenad.
Nu har det gått så långt att jag har börjat få känslor för henne. Till och med nästan kär skulle jag tro. Tänker på henne alltid nästan :) mår dåligt när jag lämnat henne då jag vet att det tar ett tag innan jag får träffa henne igen, vi har någon typ av kontakt nästan dagligen.
Så min tanke är ska jag berätta för henne hur jag känner eller är det dumt. Jag vill ha henne och det känns som det finns intresse från hennes håll då hon alltid varit positivt inställd till alla dejterna. Eller umgås hon bara med mig för att jag mer än gärna bjuder henne på restauranger och så.
Vi har alltid trevlig och lång ögonkontakt och kramas alltid på dejterna. Hon har även sovt hos mig några gånger men inte kommit till sex. Men de har jag ingen panik med heller för jag tror att hon vill ta det lite lugnt då hon har varit gift och har två barn.
Så min egentliga undran är ska jag berätta hur jag känner samt att de borde väl finnas intresse om hon har gått på säg sju dejter med mig.
Lite patetiskt kanske att ha dessa funderingar vid 36 års ålder men e lite tveksam på mig själv.
// Fundersam