• Millie82

Hjälp! (Otrohet)

För 6 veckor sedan fick jag o sambon vårt första barn. För ca 3 veckor sedan gick jag igenom bilder på hans ipad såg jag bilder på honom då han befann sig på ett hotell då han hade sex med någon annan. Blev förkrossad och ledsen. Han tänder på sådant som jag inte gör och vi har sedan länge haft svårt att komma till. Han påstår att han behövde bli tillfredsställd och att inga känslor finns. Vet varken ut eller in! Hur skulle ni göra?

• Svar på tråden Hjälp! (Otrohet)
  • Anonym (Rationell)
    Millie82 skrev 2018-08-09 18:57:23 följande:

För 6 veckor sedan fick jag o sambon vårt första barn. För ca 3 veckor sedan gick jag igenom bilder på hans ipad såg jag bilder på honom då han befann sig på ett hotell då han hade sex med någon annan. Blev förkrossad och ledsen. Han tänder på sådant som jag inte gör och vi har sedan länge haft svårt att komma till. Han påstår att han behövde bli tillfredsställd och att inga känslor finns. Vet varken ut eller in! Hur skulle ni göra?

Det är inte konstigt att sånt händer när man inte är kompatibla sexuellt och inte har ett fungerande sexliv. Men nu är det ju för sent så du får väl välja helt enkelt om du kan förlåta eller inte. 

Men väljer du att gå vidare så får ni ordna upp det där annars händer det igen. Kan du inte ställa upp på hans typ av sex ibland? 
  • Anonym (mmm)

ja han gjorde ju allt helt fel! Eftersom ni precis fått barn kan det ju bli så att man inte synkar på ett tag, man måste få läka osv - då är det helt sinnessjukt att pappan drar väg i hemlighet, bokar hotell och har sex med nån annan! 

Om han göra detta så skrupellöst gissar jag att det kan ha skett förr, och kommer ske igen. Vill du verkligen leva med honom? 

• Millie82

Ställer mig verkligen frågan själv. Kommer jag någonsin lita på honom igen? Vi har trots allt fått barn o han säger att han älskar mig o begått ett stort misstag.

• Anonym (T20)
    Millie82 skrev 2018-08-10 09:52:57 följande:

Ställer mig verkligen frågan själv. Kommer jag någonsin lita på honom igen? Vi har trots allt fått barn o han säger att han älskar mig o begått ett stort misstag.

Nej men du MÅSTE lämna honom! Skulle ALDRIG förlåta
Svar på tråden Hjälp! (Otrohet)