• Anonym (!)

Tjejen vill ha smisk så hon tjuter, varför?

Är en kille som nyss träffat en tjej som vill ha smisk. Det har jag inga problem med, har smiskat tjejer förr och älskar det. Men den här tjejen vill ha smisk tills hon börjar stortjuta och det klarar jag inte av. Och jag förstår inte varför hon vill bli smiskad så hårt? Någon som kan förklara?

Och hur ska jag klara av det?

• Svar på tråden Tjejen vill ha smisk så hon tjuter, varför?
  • Anonym (J)

Självskadebeteende via sex.

• Anonym (!)
    Anonym (J) skrev 2018-08-10 09:35:05 följande:

Självskadebeteende via sex.

Ja kanske, fast hon verkar inte vara den typen. Hon har inte visat nåt annat sånt beteende. Men så kanske det är. Hur kan man veta?
  • Anonym (Sub)

Vissa spärrar är det inte så lätt att komma över, oavsett om man vill eller inte. Jag gillar också dominans, men förstår inte alls lockelsen av att domineras tills man blöder, gråter, kräks, osv. Så tyvärr kan jag inte förklara logiken bakom. Men kanske är det hennes sätt att uppleva total frihet och trygghet? Det låter ju som att det måste vara otroligt befriande att släppa loss alla känslor som hon gör.

Om du är villig att utmana dina gränser kanske ni kan öka smisket stegvis? Det är ju lättare att flytta en gräns än att plötsligt radera den helt. För att jag ska vilja utmana mina gränser behöver jag ofta vara väldigt kåt, då blir liksom gränserna mer suddiga. Finns det något hon kan göra för att öka din kåthet innan ni har tagit det så långt att hon tjuter?

• Anonym (Feminazi)

Felprogrammerat psyke där självskadebeteende fungerar som hennes egen bestraffning för de höga krav hon har i övriga livet. Du grejar det, är bara att ta i om det nu är det hon vill.

• Anonym (GGG)

Vet inte, tycker smisk låter väldigt porrskadad överhuvudtaget. Hade aldrig velat smiska någon, eller att någon smiskade mig. Tända på att bli behandlad som ett olydigt litet barn på 50-talet, ush.

• Hakushu
    Anonym (Sub) skrev 2018-08-10 10:32:50 följande:

Vissa spärrar är det inte så lätt att komma över, oavsett om man vill eller inte. Jag gillar också dominans, men förstår inte alls lockelsen av att domineras tills man blöder, gråter, kräks, osv. Så tyvärr kan jag inte förklara logiken bakom. Men kanske är det hennes sätt att uppleva total frihet och trygghet? Det låter ju som att det måste vara otroligt befriande att släppa loss alla känslor som hon gör.

Om du är villig att utmana dina gränser kanske ni kan öka smisket stegvis? Det är ju lättare att flytta en gräns än att plötsligt radera den helt. För att jag ska vilja utmana mina gränser behöver jag ofta vara väldigt kåt, då blir liksom gränserna mer suddiga. Finns det något hon kan göra för att öka din kåthet innan ni har tagit det så långt att hon tjuter?

Instämmer, bra sagt.

Helt rätt ta smisket längre i små steg prata med varandra efteråt. Även under tiden, hon kanske får toppa lite från botten.

Varför och vad för känsla hon vill få ut kan bara hon svara på men antar att hon bland annat är ute efter ruset det kan ge.

Mycket saker som sätts igång i kroppen.

Kan förstå att det känns obekvämt att smiska den du älskar, så mycket men tänk på att det är det hon vill och ta hand om henne efteråt med mycket (vad hon behöver, det är så olika).
  • Anonym (!)
    Anonym (Sub) skrev 2018-08-10 10:32:50 följande:

Ja, får ta det gradvis och se hur långt både jag själv och hon vill gå. Tycker det är jättehett med smisklekar men det här känns för mycket. Skulle gärna förstå varför man vill ha så hårt för skönt och eggande kan det knappast vara.
  • Anonym (Tant)

Jag är också likadan som din tjej. Ville att min man smiskade mig så jag grät av svedan. När vi fick barn kunde vi såklart inte fortsätta, saknade det väldigt då men nu när de är utflugna kan vi fortsätta igen. Och jag känner verkligen hur jag saknat det. Jämfört med tidigare känner jag en ny känsla, det är så klart inte skönt när det pågår men känslan en minut efteråt är fantastisk och den blir jag tokkåt av.

Annars hänger min läggning för detta nog ihop med barndomen då jag uppförstorades med smisk.

• Anonym (S som i...storknullare)
    Anonym (Feminazi) skrev 2018-08-10 10:36:09 följande:

Felprogrammerat psyke där självskadebeteende fungerar som hennes egen bestraffning för de höga krav hon har i övriga livet. Du grejar det, är bara att ta i om det nu är det hon vill.

Inte alls rätt i sak. Smärta frigör adrenalin och dopamin/endorfin. Inte mer felprogrammerat än att gilla att åka berg och dalbana.
  • Anonym (Feminazi)
    Anonym (S som i...storknullare) skrev 2018-08-10 13:41:46 följande:

Inte alls rätt i sak. Smärta frigör adrenalin och dopamin/endorfin. Inte mer felprogrammerat än att gilla att åka berg och dalbana.

De flesta kvinnor har ett svagt psyke. Åker du berg- och dalbana så får inte kroppen smärta som framkallar tårar. Att frivilligt vilja något sådant är självskadebeteende, med andra ord felprogrammering.
Svar på tråden Tjejen vill ha smisk så hon tjuter, varför?