Anonym (Sub) skrev 2018-08-10 10:32:50 följande:
Vissa spärrar är det inte så lätt att komma över, oavsett om man vill eller inte. Jag gillar också dominans, men förstår inte alls lockelsen av att domineras tills man blöder, gråter, kräks, osv. Så tyvärr kan jag inte förklara logiken bakom. Men kanske är det hennes sätt att uppleva total frihet och trygghet? Det låter ju som att det måste vara otroligt befriande att släppa loss alla känslor som hon gör.
Om du är villig att utmana dina gränser kanske ni kan öka smisket stegvis? Det är ju lättare att flytta en gräns än att plötsligt radera den helt. För att jag ska vilja utmana mina gränser behöver jag ofta vara väldigt kåt, då blir liksom gränserna mer suddiga. Finns det något hon kan göra för att öka din kåthet innan ni har tagit det så långt att hon tjuter?
Instämmer, bra sagt.
Helt rätt ta smisket längre i små steg prata med varandra efteråt. Även under tiden, hon kanske får toppa lite från botten.
Varför och vad för känsla hon vill få ut kan bara hon svara på men antar att hon bland annat är ute efter ruset det kan ge.
Mycket saker som sätts igång i kroppen.
Kan förstå att det känns obekvämt att smiska den du älskar, så mycket men tänk på att det är det hon vill och ta hand om henne efteråt med mycket (vad hon behöver, det är så olika).