Fjäril kär skrev 2018-08-12 09:45:40 följande:
Om du tycker det är okej att dejta såna tjejer hamnar du per automatik i det umgänget där såna tjejer finns. Enkel logik.
Och så finns ordet nej. Vet du att tjejerna är upptagen eller separerat igår så vänd om och gå därifrån.
Jag förstår vad du menar men eftersom det händer så ofta så undrar jag om jag är utvald av dessa tjejerna pga/tack vare att jag ändå inte utstrålar relationsmaterial. Nyss nu igen, ca 20 minuter sedan match med jättesnygg på Tinder. Skriver 4-5 ggr vanliga meddelande och det är trevligt och sedan kommer det igen: Fan kan jag säga en sak säger hon och sedan kommer det att hon vill att jag ska komma och knulla henne hårt nu & att jag tänder henne. Jag initierar aldrig sexprat, tjejer gör det med mig hela tiden. Jag tänder inte på hårt eller extremt sex. Kåt ja men hellre mycket sex och ofta än konstigt sex. Tror att jag är bra för dessa tjejerna eftersom jag gillar att skriva & diskutera också. Den kombon & att jag är sexig istället för snygg och fin gör det väl till att det blir vad det blir. Mina kompisar skrattar åt mig när jag i hela mitt liv klagat på att jag bara får sex men aldrig en bra flickvän. Omvänt för de flesta ju.