• Pelle241

    Fantasier om sin partner tillsammans med andra

    Hej

    Jag skulle gärna vilja få kontakt och skriva till folk som har liknande fantasier som jag; att ens partner har sex med andra. I mitt fall tänder jag på tanken att min fru har sex med andra män. Har du liknande fantasier och känner för att skriva lite så skicka mig gärna ett meddelande.

    Det kan handla om nästan vad som helst inom det här området, både ni som har upplevt det på något sätt eller ni liksom jag, som ännu bara fantiserar om det. Jag är nyfiken på hur ni tänker och känner, vad ni skulle vilja uppleva eller kanske redan provat på

    Mvh Pälle

  • Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra
  • Anonym (Samma)

    Har fantiserat om min partner med andra sen min första flickvän i tonåren. Har av nån anledning alltid lyckats få tag på väldigt lösa tjejer som varit runt väldigt mycket. Så tror jag börjat fantisera om sånt som jag är svartsjuk på som nån sort försvarsmekanism för att kunna hantera situationen. Samma tankar som får magen att vrida sig så man blir spyfärdig på dagtid gör mig hård som en sten nattid. Kan själv inte begripa mig på det.

    Fantasierna har blivit mer och mer extrema med åren och ju lösare tjej ju grövre fantasier. Har ingen erfarenhet av att dela min partner än, men känner på mig det är oundvikligt. Min sambo hade som ultimatum när vi blev ihop att vi skulle ha öppet förhållande. Hitta en tjej är inte det lätt och det va bara att acceptera. Jag är hellre med och deltar eller tittar på än sitter och väntar hemma. 

  • Anonym (Här också!)

    Jag kan ibland fantisera om att se min man njuta med en annan kvinna. Är lite tudelad där, vill men ändå inte... Vi har pratat lite löst om att gå till någon swingersklubb och testa... kanske partnerbyte kan vara något för oss. Min man vill dock hellre se mig med en annan kvinna (jag är bi) än en annan man.

    Det är svårt att veta gränsen mellan vad som bör vara fantasi och vad som kan förverkligas.

  • Anonym (Hemligheten)

    Jag har också fantiserat om att se min fru med en annnan man sedan flera år tillbaka. Jag har haft turen att få se henne suga av samma välutrustade man vid 3 olika tillfällen.

    För mig var det underbart att få se henne njuta av en 22x18 cm kuk då hon älskar att suga.

    Första gången var med ögonbindel mitt ute i en skog, har nog aldrig varit så nervös men samtidigt så kåt. Det är blandade känslor efteråt men kärleken till varandra efter ett sånt tillfälle går inte att beskriva. Jag har många gånger funderat över varför det är så upphetsande att både se och fantisera om sin fru med andra.

    Kanske någon som har nått vettigt svar?

  • Anonym (Mannen)

    Har också fantasier om att min fru har sex med andra. Dock inget jag vill diskutera via pm.

  • Sexlicens

    Har haft den fantasin i många år, och för 5-6 år sedan övergick fantasin till verklighet när hon via BC hittade en kille som hon tände till på.

    Har blivit några äventyr som tänt oss båda tills hon för ca 5-6 månader sedan hittade en mer fast älskare.

    Bilder, ibland nån lite film från träffarna gör det hela till nåt som vi bägge har glädje av.

    Nu vill min fru att jag skaffar en älskarinna för att även jag ska få uppleva den spänning och verklighetsflykt som hon får.

    Men det är tuffare att hitta en tjej/kvinna för oss män än för er kvinnor att hitta en älskare.

    Vill tillägga att vi älskar varandra och har ett härligt äktenskap.

    Värmland

  • Underbaraälskade

    Vi är ju ett bisexuellt par och vi kan absolut njuta av att se varandra ha sex med andra.
    Vi är inte swingers utan föredrar en mer fast "relation med en man eller kvinna,eller ett annat par.
    Det började väl som en fantasi som sedan utvecklats liksom och vi tycker det är fantastiskt på alla sätt......   {#emotions_dlg.djavulsk}

  • Anonym (Yes please)

    Mig tänder det riktigt mycket iaf i fantasin, har inte upplevt (ännu).

    En fantasi är att se henne njuta till bristningsgränsen av att bli slickad, smekt och knullad non-stop. Hon älskar att bli slickad både där nere och bröstvårtorna. En mun om varje bröstvårta och en som slicker henne (kanske även en tunga där bak). 

    En annan fantasi är att hon ät bunden och med ögonbindel och en grupp män använder henne som de vill och hon är bara ett (villigt) köttstycke. 

    En tredje fantasi är att jag och en annan man är hennes sexslavar och uppfyller alla hennes befallningar. Också att hon beordrar oss att suga och sätta på varandra medans hon tittar på. 

    Tyvärr är hon inte så intresserad. Hon tycker att det inte är kärlek att "dela" sin partner och att hon (påstår) hon bara kan ha sex med de hon har känslor för. Och jag vill inte hon har känslor för någon annan. En gång sa hon, troligtvis för att göra mig svartsjuk att hon kanske skulle ha sex med sitt ex och mig. Den tanken gjorde mig riktigt hård :)

  • Pelle241
    Anonym (Samma) skrev 2018-08-13 15:50:47 följande:

    Har fantiserat om min partner med andra sen min första flickvän i tonåren. Har av nån anledning alltid lyckats få tag på väldigt lösa tjejer som varit runt väldigt mycket. Så tror jag börjat fantisera om sånt som jag är svartsjuk på som nån sort försvarsmekanism för att kunna hantera situationen. Samma tankar som får magen att vrida sig så man blir spyfärdig på dagtid gör mig hård som en sten nattid. Kan själv inte begripa mig på det.

    Fantasierna har blivit mer och mer extrema med åren och ju lösare tjej ju grövre fantasier. Har ingen erfarenhet av att dela min partner än, men känner på mig det är oundvikligt. Min sambo hade som ultimatum när vi blev ihop att vi skulle ha öppet förhållande. Hitta en tjej är inte det lätt och det va bara att acceptera. Jag är hellre med och deltar eller tittar på än sitter och väntar hemma. 


    Mina fantasier har jag också haft sedan mitt första förhållande. Intressant tanke att det är ett sätt att hantera svartsjuka. Inte omöjligt. För min del dök fantasin upp när jag och min första flickvän pratade om tidigare sexuella erfarenheter. Hon berättade om ett tillfälle när hon sugit av en kille. Jag hade vid det tillfället aldrig kommit i munnen på en tjej och det kändes så oerhört frustrerande att någon annan sprutat i munnen på ?min? tjej. Det var liksom svårt att hantera, väldigt frusterande och extremt upphetsande på samma gång. Jag tror det var första gången jag tänkte att jag VILL att precis det ska hända och att jag gillar tanken på att det också redan hänt
  • Pelle241
    Anonym (Här också!) skrev 2018-08-13 16:08:03 följande:

    Jag kan ibland fantisera om att se min man njuta med en annan kvinna. Är lite tudelad där, vill men ändå inte... Vi har pratat lite löst om att gå till någon swingersklubb och testa... kanske partnerbyte kan vara något för oss. Min man vill dock hellre se mig med en annan kvinna (jag är bi) än en annan man.

    Det är svårt att veta gränsen mellan vad som bör vara fantasi och vad som kan förverkligas.


    Om vi håller oss till fantasin en stund. Måste ni ha ett partnerbyte eller skulle enbart han kunna ha sex med en annan kvinna, för din skull? Ock att du kanske bara tittar på?

    För min del skulle jag kunna nöja mig med att enbart titta på, eller få se bilder, eller kanske bara få höra henne berätta om det. ( Egentligen finns det massor av saker jag skulle vilja prova men att bara titta på känns väldigt upphetsande)
  • Pelle241
    Anonym (Hemligheten) skrev 2018-08-13 17:47:51 följande:

    Jag har också fantiserat om att se min fru med en annnan man sedan flera år tillbaka. Jag har haft turen att få se henne suga av samma välutrustade man vid 3 olika tillfällen.

    För mig var det underbart att få se henne njuta av en 22x18 cm kuk då hon älskar att suga.

    Första gången var med ögonbindel mitt ute i en skog, har nog aldrig varit så nervös men samtidigt så kåt. Det är blandade känslor efteråt men kärleken till varandra efter ett sånt tillfälle går inte att beskriva. Jag har många gånger funderat över varför det är så upphetsande att både se och fantisera om sin fru med andra.

    Kanske någon som har nått vettigt svar?


    Jag har inget vettigt svar men det låter väldigt upphetsande det du berättar om. Jag skulle gärna se min fru göra precis det.

    Hur fick ni kontakt med den här mannen? Och var det från början överenskommet att det handlade om en avsugning och med dig som åskådare?
Svar på tråden Fantasier om sin partner tillsammans med andra