• ung92

Plussade igår, blöder idag..

Hej vänner. Efter hur många testningar så plussade jag äntligen. Jag fick först svagt positivt på samtliga test och idag fick jag svagt på CB på morgonen och max 5 minuter efter test tiden gått ut ser jag ett tydligt blått streck. Vågar man lita på det?

Är jag gravid och har missfall eller är de bara mensen? Hade sex nyss och då såg jag på pappret att de var lite rött..

• Svar på tråden Plussade igår, blöder idag..
  • ung92
    silje81 skrev 2018-08-12 23:32:29 följande:

Hej!

Blöder det mycket eller bara blod på papper vid samlag? :)

Blod på pappret. Än så länge :(

För nog är väl det här ett plus?

• JLES
    ung92 skrev 2018-08-12 23:49:32 följande:
    Blod på pappret. Än så länge :(

För nog är väl det här ett plus?
    Jadå.

Jag kan berätta att jag blödde lite klarrött med mensvärk (kanske som en femkrona) på BIM-1 och BIM-2. Jag plussade på BIM-6 och var helt säker på att jag hade fått missfall men nu är jag i vecka 32, hehe.. :)
  • AK78

Min förra graviditet blödde jag i flera omgångar. Ofta efter sex. Tydligen vanligt och för det mesta ofarligt. Och klart att det är ett plus! Lycka till!

• sosso98

Fast man ska inte läsa av ett graviditetstest efter 5 min då klassas det tyvärr som ogiltig. Ta ett nytt test plussar du inom tiden man ska läsa av ett test då är du gravid

• ung92

Tog ett idag och det var plus. Men svagt..så kanske jag fått mf..blöder ännu :(

Idag inom tiden .

• JLES
    ung92 skrev 2018-08-13 13:38:14 följande:
    Ja, det var väldigt svagt. Det kan vara ett tidigt missfall.. Men vänta du några dagar och se!
Svar på tråden Plussade igår, blöder idag..