• Cunnilingus18

Dina erfarenheter av yonimassage?

Jag har alltid varit väldigt intresserad av sex och framförallt kvinnans njutning. Jag har väl sedan 14-15 års ålder ständigt vart på jakt efter att lära mig nya saker och tekniker, såsom erogena zoner, fontänorgasmer, fetischer, olika orgasmer osv..

Som mitt nick här avslöjar så kanske ni redan förstår att jag gillar att ge oralsex på alla dess sätt men är väl egentligen den kvinnliga njutningen och intimiteten som tänder mig mest.

På senare tid har jag snöat in väldigt mycket tantra och då framförallt yonimassage (intim massage av det kvinnliga könet) som en stor del av det.

Har hittat massa intressant på nätet och även fått praktiserat det lite men helt klart inte tillräckligt. Såg att det verkar finnas utbildningar inom det, men troligen bara utomlands?

Finns det någon/några här som har erfarenhet om tantra och yoni massage, både om du är kunnig inom det, har fått uppleva det eller har någon annan information om det, som du gärna delar, så blir jag mer än glad.

Så vad har ni för erfarenheter inom detta ämne?

• Svar på tråden Dina erfarenheter av yonimassage?
  • Anonym (Me)

Har upplevt yonimassage. I sin striktare form var det inget för mig. Jag blev väldigt kissnödig och tanke är ju att man inte ska komma vilket var enormt frustrerande.

Dock gjorde yonimassagen att min man fick bra uppslag till saker som jag tycker är skönt. Så han hämtar inspiration från den när han tillfredsställer mig.

• Cunnilingus18
    Anonym (Me) skrev 2018-08-13 12:33:42 följande:

Har upplevt yonimassage. I sin striktare form var det inget för mig. Jag blev väldigt kissnödig och tanke är ju att man inte ska komma vilket var enormt frustrerande.

Dock gjorde yonimassagen att min man fick bra uppslag till saker som jag tycker är skönt. Så han hämtar inspiration från den när han tillfredsställer mig.

Ja det kan ju lätt bli så när man masserar speciellt g-punkten :) Men att du inte får komma, vart har du fått det ifrån? Är ju inte orgasm man jagar i första hand men självklart får man komma..

Så vilka bitar plockade ni med er av det hela då?
  • Graipus

Ett visst mått av orgasmkontroll går att utöva. Då man känner att kvinnan är på väg att få orgasm så stannar man upp, lugnar ner för att sedan bygga upp mot orgasm igen från någon punkt i massagen och framåt..kan upprepas olika antal gånger. Orgasmen får tillslut komma under massagen eller byte av teknk så att säga.

Svar på tråden Dina erfarenheter av yonimassage?