• Mom2be262

    Instagram - Dölja bild från EN följare?

    Vill lägga ut bild på Min katt (haha) men en väns katt gick bort idag och hon är ledsen så vill inte strö salt i såret och undrar därför om man kan dölja bilden bara från henne? Hur gör man? Kan man även göra så på händelser?

  • Svar på tråden Instagram - Dölja bild från EN följare?
  • Anonym (Jag)

    Dina händelser kan du dölja för enstaka personer i inställningarna, men vanliga foton i instagramflödet kan man inte dölja för någon speciell.

  • Anonym (Z)

    Eller så bara skiter du i att lägga ut en bild på en freakin katt. Herregud. Gör det imorgon eller övermorgon. Jag kan lova att det ändå bara är du som uppskattar att se en bild på din katt.

    Och nej, det går inte att dölja på det sättet.

  • Mom2be262
    Anonym (Z) skrev 2018-08-15 22:34:10 följande:

    Eller så bara skiter du i att lägga ut en bild på en freakin katt. Herregud. Gör det imorgon eller övermorgon. Jag kan lova att det ändå bara är du som uppskattar att se en bild på din katt.

    Och nej, det går inte att dölja på det sättet.


    Men vilken TUR att det är valfritt att följa mitt konto då, och att mitt konto är... just MITT konto :)
  • Mom2be262
    Anonym (Jag) skrev 2018-08-15 22:32:34 följande:

    Dina händelser kan du dölja för enstaka personer i inställningarna, men vanliga foton i instagramflödet kan man inte dölja för någon speciell.


    Tack då vet jag!
Svar på tråden Instagram - Dölja bild från EN följare?