• Millie82

Förlåta?

Har en partner med en sexuell böjelse som jag inte delar. Har nu kommit på honom att varit otrogen med någon annan enbart för att få böjelsen tillgodosedd. Inget intimt, enbart smisk. Hade ni kunnat förlåta och leva vidare i den relationen eller separerat?

• Svar på tråden Förlåta?
  • Anonym (mmm)

tänker han fortsätta leva ut böjelsen med andra? 

• Anonym (Anna)
    Millie82 skrev 2018-08-16 16:33:17 följande:

Har en partner med en sexuell böjelse som jag inte delar. Har nu kommit på honom att varit otrogen med någon annan enbart för att få böjelsen tillgodosedd. Inget intimt, enbart smisk. Hade ni kunnat förlåta och leva vidare i den relationen eller separerat?

Smisk tycker jag är väldigt intimt. Vill han ge eller få?
  • Anonym (Titti)

Jag levde i många år med en man som var - enligt mig - alldeles för trist sexuellt. Jag gillar hårda tag i sängen, tycker om när en man tar för sig och är initiativrik. Han var mellanmjölksälskare, missionären + några misslyckade försök med doggy style...

Hur som helst, detta bidrog starkt till att jag till sist ville bryta upp. Då erbjuder han mig att få "flyga under radarn" med andra män (älskare), så länge jag skulle stanna hos honom pga detta.

Jag tackade nej. Jag tror inte det hade tagit länge innan frågor hade uppkommit; "vad gör jag med den och den, har han bättre teknik/större penis" eller vad som helst. Tror bara det blir olyckligt av detta OM man inte lyckas vara otroligt generös till sinnes...

Idag har jag en älskare som är precis så som jag vill i sängen, det är så underbart   Vi har sex varje dag mina barnfria veckor och jag känner fortfarande samma upphetsning nu efter 7 månader (som jag aldrig kände med exet, inte ens i början)...

Så fråga dig själv; kommer han stanna vid smiskandet eller kommer han vilja ha mer till sist? Normalt sett brukar man vilja utforska och utveckla när man hittat något som fungerar för en själv. Om det leder till en avsugning - är du ok med det? Är du ok med samlag för att vara schysst? Kommer du lita på att inget annat hänt än det han säger har hänt? Glöm inte att även om han har tanken att stanna vid smisk så kan motparten tänka annat - och det kan vara svårt att stoppa då för honom. 

Så det kräver ju en ordentlig diskussion er emellan, där allt läggs på bordet och regler ställs upp.OM det ska ha en chans. Jag tror risken är stor att det i slutänden leder till två olyckliga människor, men det är ju du/ni som måste känna.

• Millie82

Till en början nekade han till att ha varit otrogen. Jag kom av misstag på honom när jag såg bilder. Han lovar att aldrig göra om det och är mkt ångerfull.

• Millie82
    Anonym (Anna) skrev 2018-08-16 16:45:39 följande:

Smisk tycker jag är väldigt intimt. Vill han ge eller få?

Både och
Svar på tråden Förlåta?