• Anonym (Otrohet)

    Alla ni älskarinnor, hur har ni gjort?

    Har ni avslöjat er älskare för deras partner? Varför? Hur Gick ni tillväga? Vad blev resultatet?

  • Svar på tråden Alla ni älskarinnor, hur har ni gjort?
  • Anonym (Nej)

    Varför i helvete skulle jag blanda in henne? Hans torra kärring är hans problem.

  • Anonym (Japp Bitter)

    När jag började inse på riktigt hur han lurade oss båda blev jag j*vligt bitter och väldigt ledsen. Jag kämpade med att hålla mig borta från honom men han visste exakt hur han gång på gång skulle göra/säga för att få komma tillbaka. Jag mådde allt sämre och det enda att göra var att avslöja otroheten för frun. Jag skrev ett anonymt brev där avsändaren var anonym men mitt namn skrev jag ut om hon ville ta kontakt. Inget hände förutom att älskaren ff kämpar för att få en chans till med mig men efter brevet hände ngt inom mig och jag insåg flera saker och känner att förhållandet med honom är över för min del.

  • Miss Sunny
    Anonym (Nej) skrev 2018-08-18 19:12:34 följande:

    Varför i helvete skulle jag blanda in henne? Hans torra kärring är hans problem.


    Instämmer till 110 %
  • Anonym (?)
    Anonym (Otrohet) skrev 2018-08-18 19:10:47 följande:

    Har ni avslöjat er älskare för deras partner? Varför? Hur Gick ni tillväga? Vad blev resultatet?


    Är du ironisk?

    Är väl det sista jag eller någon annan skulle göra.


  • Anonym (Otrohet)
    Anonym (Japp Bitter) skrev 2018-08-18 19:31:12 följande:

    När jag började inse på riktigt hur han lurade oss båda blev jag j*vligt bitter och väldigt ledsen. Jag kämpade med att hålla mig borta från honom men han visste exakt hur han gång på gång skulle göra/säga för att få komma tillbaka. Jag mådde allt sämre och det enda att göra var att avslöja otroheten för frun. Jag skrev ett anonymt brev där avsändaren var anonym men mitt namn skrev jag ut om hon ville ta kontakt. Inget hände förutom att älskaren ff kämpar för att få en chans till med mig men efter brevet hände ngt inom mig och jag insåg flera saker och känner att förhållandet med honom är över för min del.


    Förstod han inte att det var du? Intressant att han fortsatte jaga dig.
  • Anonym (Japp Bitter)

    Jo han förstod det va jag. Tanken med brevet var ju att frun skulle 'fånga in' honom så att det blev ett självklart slut för oss. Hon hörde aldrig av sig och han verkar fortsätta som vanligt.

  • Anonym (z)
    Anonym (Japp Bitter) skrev 2018-08-18 21:56:56 följande:

    Jo han förstod det va jag. Tanken med brevet var ju att frun skulle 'fånga in' honom så att det blev ett självklart slut för oss. Hon hörde aldrig av sig och han verkar fortsätta som vanligt.


    De är fortfarande gifta?
  • Anonym (Japp Bitter)

    De är gifta och verkar leva som om inget hänt. Han sa en gång att nu måste han smyga mera noga så det kan ju inte vara att hon godkänner hans otrohet.

  • Anonym (Otrohet)
    Anonym (Japp Bitter) skrev 2018-08-19 04:12:15 följande:

    De är gifta och verkar leva som om inget hänt. Han sa en gång att nu måste han smyga mera noga så det kan ju inte vara att hon godkänner hans otrohet.


    Ja det sägs ju att om det accepterats hemma och man fortsätter leva ihop...då fortsätter ofta otroheten. Tack för dina svar!
  • Anonym (Hannah)

    Nej, självklart inte! Varför skulle jag göra det? Jag var ju själv gift.

    Skulle aldrig drömma om att avslöja något för någon. Det som skedde vet bara han och jag. Ingen annan.

Svar på tråden Alla ni älskarinnor, hur har ni gjort?