• Miikkiiss

Fördröjt missfall.

Hej. Undrar hur alla som fått fördröjt missfall gått vidare... fick iförrgår en liten ljusrosa flytning och tänkte inte mer på det då vi haft samlag innan. Men det fortsatte och igår kom den lite färskt blod med nån mini klump så ringde gyn och förklarade att jag precis gått in i vecka 17 så fick komma in på undersökning och där konstaterade dom att fostret dött i vecka 11+5.

Så nu till min fråga.. hur har ni som varit med om samma gått vidare? Mitt hjärta går sönder, längtade så tills våran lille skulle komma...

• Svar på tråden Fördröjt missfall.
  • Anonym (M)

Jag fick ett fördröjt missfall förra sommaren fast inte lika sent som du. Blödde lite lite brunt varje dag men utöver det var allt som det skulle. Jag mådde illa och hade alla symptom.

Fick en tid till gyn som inte tyckte att det såg rätt ut och att veckan inte stämde.Fick en ny tid en vecka senare men började blöda mycket dagen innan och då kom allt ut.

Jag var väldigt arg på min kropp som lurat mig så.

Jag blev gravid sex månader senare igen och då kom det också brunt blod. Jag tappade allt mod och tänkte att samma sak hände igen men då såg allt bra ut. Nu är jag beräknad om två veckor.

Jag beklagar verkligen att bebisen inte stannade hos dig.

• Corneliass

Fy, jag beklagar ditt missfall. Och jag önskar dig all lycka i framtiden till en förhoppningsvis lyckad graviditet <3 

Gravid med första barnet
Svar på tråden Fördröjt missfall.