• Anonym (Fritiof)

Badar naken

Hallå!
    Då är hösten snart här och jag undrar har ni badat nakna under sommaren? Frugan solar nakna och hon tycker det är jobbigt med baddräkt. Finna ingen skönare än att slippa badbyxor bli smekt och låta solen torka kroppen. Dessutom kan man lägga sig avlägset och knulla. I Spanien fick vi låna ett radhus med pool och knullade en del under bar himmel utan insyn.

• Svar på tråden Badar naken
  • Anonym (F)

Hej!

Jag har badat naken och det är skönt. På senare tid har jag börjat oroa mig lite för stora gäddor i fall att dom kan bli sugna på det jag har mellan benen.....

• UlfGöteborg

Självklart har jag solat och badat naken. Gillar absoult inte blöta badbrallor... Synd att nakenhet skall vara så tabu i vårt samhälle nuförtiden.
    Jättebra med nakenbad eller något avlägset ställe där man inte behöver oroa sig för att genera andra med nakenheten. Det är något vi nakenbadare bör vara försiktiga med, så textilarna tycker nakenbadarna tar för mycket plats. Men man kan vara lite djärv, för att visa att nakenhet ändå är något naturligt :).
    Har varit på det västra nakenbadet på Smittska Udden i Göteborg några gånger i sommar och glädjande nog känns det som nakenbadarna blir fler. Hoppas trenden håller i sig och att det inte bara berodde på det varma vädret (som ju var helt underbart, ur ett nakenperspektiv Cool )

• Anonym (Jenka)

Frugan solar naken..heter det väl..inte nakna..

• Anonym (Karl)

Älskar också nakenbad, önskar det kunde bli fler tillfällen. Men min fru delar inte min entusiasm för bad öht. Speciellt inte nakenbad.

Några nakendopp i Järnlunden o Åsunden har det iaf blivit.. 

• Arjahi

Badkläder, vem använder sådant? Man ska väl inte ha textiler på sig när man badar.
    Sexuella aktiviteter passar dock bäst i sängkammaren.

• Walker90

Jag och min man solar nakna ibland men allt vad sex är, undviker vi på nudiststranden. Det handlar om respekt.

• UlfGöteborg

Hm, jag undrar om de två inläggen från igår kväll, kopplingen mellan nakenbad och sex... Tråden handlar ju om nakenbad...
    Visserligen kan man ju verkligen känna närhet till sin partner (eller någon annan Tungan ute) om man är nakna i solen tillsammans. Men ev. sexuella aktiviteter måste i så fall skötas diskret. Det finns ju fördomar att nudister har sex helt öppet på nakenbad, och det måste vi komma ifrån, om vi vill göra nakenbadandet mer rumsrent. Precis som i det påklädda livet, är man sugen på sex, får man gå undan och göra det så ingen ser.
    Dock håller jag inte med om skribenten som anser att sex bara hör hemma i sängkammaren. Sex ute i solen är en underbar upplevelse. Och även om man gått undan så finns det alltid en risk/chans att någon kommer och ser vilket i alla fall för mig gör det hela ännu mer spännnade Solig.

• johanscam4

Badat naken på Ribban i Malmö ett gäng gånger denna underbara sommar.

• Arjahi

Att ha sex utomhus i solen kan vara väldigt njutbart. Dock vill jag inte att den njutningen skall vara kopplat till en naturiststrand/badplats.

Svar på tråden Badar naken