• Jennymaria84

    Tidigt missfall?

    Var på tidigt vul i fredags, började blöda. Blött i två dgr och haft menssmärtor. Idag fick jag kraftigare mensvärk och sen kom det ljusare blod och lite vitt slem och en lite blodklump. Nu är mensvärken borta. Är det ett missfall? Blir så ledsen men missfall känns som den enda tänkbara möjligheten... när kan man tidigast konsatera ett missfall?

  • Svar på tråden Tidigt missfall?
  • LittleSunshine84

    Hur tidigt mf? Jag testade negativt samma kväll jag började blöda när jag fick mitt mf i V5.

  • Jennymaria84

    Har en hormonrubbing så lite svårt att säga när ja hade min ägglossning men ca v 5-6 troligvis..

    Har fortsatt blöda lite men aldrig några stora mängder. Lätt molnande värk nu...

  • LittleSunshine84
    Jennymaria84 skrev 2018-08-19 21:02:19 följande:

    Har en hormonrubbing så lite svårt att säga när ja hade min ägglossning men ca v 5-6 troligvis..

    Har fortsatt blöda lite men aldrig några stora mängder. Lätt molnande värk nu...


    Jag var förvånad över hur lite jag blödde och hur lite det kändes. Hade ju hört skräckhistorier. Tagit ett test?
  • Jennymaria84

    Nej inte gjort det. Blött i 4 dgr nu. Har en dryg mensvärk men aldrig stora mängder blod. Har en gyn tid på fre så får det väl svart på vitt då :(

  • LittleSunshine84
    Jennymaria84 skrev 2018-08-20 07:42:21 följande:

    Nej inte gjort det. Blött i 4 dgr nu. Har en dryg mensvärk men aldrig stora mängder blod. Har en gyn tid på fre så får det väl svart på vitt då :(


    Håller tummarna för att det ser bra ut!
  • Jennymaria84

    Tack <3 var inte så stort hopp. Värk och blödningar är ju en super dålig kombo. Man vill ju bara få veta. Är såå kass på hantera denna ovisshet hela tiden... för grubblig för att klara det bra

  • Corneliass
    Jennymaria84 skrev 2018-08-20 08:17:57 följande:

    Tack <3 var inte så stort hopp. Värk och blödningar är ju en super dålig kombo. Man vill ju bara få veta. Är såå kass på hantera denna ovisshet hela tiden... för grubblig för att klara det bra


    Jag håller tummarna för dig <3 Ett stort lycka till! 
    Gravid med första barnet
Svar på tråden Tidigt missfall?