• Anonym (Blåst)

Han var inte separerad

Började dejta en underbar man. Nyseparerad. Efter några veckor var han inte redo för förhållande...inte så konstigt. Vi fick ändå en bra relation utan dejtande. Nu ser jag på fb att de bor ihop igen. Att när han inte kunde ses förut var han mer sin fru...

Jag är så lurad!

• Svar på tråden Han var inte separerad
  • Godisbuske

Ja antingen så blev du lurad, eller så hitta dom tillbaka. Bara ta nya tag igen, finns fler fiskar i sjön. En del fula, en del fina. Lycka till

• pdysfbkq

Glöm inte att Du är huvudpersonen i ditt liv. Gör ting för dig själv som inte involverar andra i första hand. Gör du det, så kommer du troligtvis med tiden att träffa någon som är likadan och då också ha gemensam mark att bygga en relation på. Först då kan ett ömsesidigt utbyte komma att ske utan besvikelser och oärlighet.

• Anonym (Nej!)

Nej! Du är inte lurat, men kvinnan han bedrog är det.

• Anonym (Gå vidare)

Varit med om liknande. Träffade en man som bodde i egen lägenhet, men fortfarande var gift med frugan. Det berättade han ju såklart inte, men det gick ju lätt att ta reda på via Ratsit. Efter att vi umgåtts i ett halvår berättar han att han tänker försöka med henne igen och de flyttar ihop igen. Såklart jag blev ledsen och också kände mig lite lurad, men såhär i efterhand är jag mest glad att jag nu slipper det där! Är även glad för deras barn skull och jag skulle aldrig vilja förstöra för dem.. Dock tycker jag mest synd om frugan då hon tar tillbaka honom sådär efter att ha blivit bedragen två gånger.. Jag hade aldrig kunnat lita på honom! Han har hört av sig till mig ibland, men jag svarar väldigt kallt. Är inte alls sugen att ses igen.

• Anonym (vilken gris)
    Anonym (Gå vidare) skrev 2018-08-21 02:55:26 följande:

Han har hört av sig till mig ibland, men jag svarar väldigt kallt. Är inte alls sugen att ses igen.

Jag hade vidarbefodrat till hans fru att om hon vill fortsätta med honom trots hans beteende så är det hennes val men hon har rätt att göra det valet efter dom fakta som finns

Och oavsett hennes val så betackar du dig för kontakt från honom.
  • Anonym (Jo)
    Godisbuske skrev 2018-08-20 22:59:13 följande:
    Ja antingen så blev du lurad, eller så hitta dom tillbaka. Bara ta nya tag igen, finns fler fiskar i sjön. En del fula, en del fina. Lycka till
    Håller med
  • Anonym (Blåst)
    Anonym (Gå vidare) skrev 2018-08-21 02:55:26 följande:

Varit med om liknande. Träffade en man som bodde i egen lägenhet, men fortfarande var gift med frugan. Det berättade han ju såklart inte, men det gick ju lätt att ta reda på via Ratsit. Efter att vi umgåtts i ett halvår berättar han att han tänker försöka med henne igen och de flyttar ihop igen. Såklart jag blev ledsen och också kände mig lite lurad, men såhär i efterhand är jag mest glad att jag nu slipper det där! Är även glad för deras barn skull och jag skulle aldrig vilja förstöra för dem.. Dock tycker jag mest synd om frugan då hon tar tillbaka honom sådär efter att ha blivit bedragen två gånger.. Jag hade aldrig kunnat lita på honom! Han har hört av sig till mig ibland, men jag svarar väldigt kallt. Är inte alls sugen att ses igen.

Vad vill han när han hör av sig?
Svar på tråden Han var inte separerad