• lindamedkatten123

Tjejer, vilken sorts porr tittar ni på?

Jag vet, det finns tusentals fler kategorier, men valde ut några för enkelhetens skull. Och ni som inte tittar alls kan scrolla vidare. Tack!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, vilken sorts porr tittar ni på?
  • Anonym (Blandat)

Beror vad jag är sugen på för stunden. Men jag hoppar mellan interracial, gangbangs, old and young och ibland vill jag bara se närbilder på när en tjej blir slickad och fingrad helt enkelt!

• Anonym (Sophie)

Runkande killar, spermasprut, cum shoot, facials typ så.
    Kåta killar som sprutar mycket och STÖNAR!

• Anonym (Sophie)
    lindamedkatten123 skrev 2018-08-21 00:28:17 följande:

Jag vet, det finns tusentals fler kategorier, men valde ut några för enkelhetens skull. Och ni som inte tittar alls kan scrolla vidare. Tack!

Själv då?Skål
  • Anonym (Mm)

Kollar mycket på analt, gärna när de pillar med fingrarna först.

Äldre män med yngre tjejer.

Gynekologrollspel

Close up

• Anonym (Mm)

Kom på lite mer

Smisk på rumpan med hand (över knät)

Sensuella avsugningar

• Anonym (Mm)

Favoriten är yngre tjej hos gynekolog, en äldre man. Han måste undersöka hennes stjärthål noga. Fingra och känna först. Kanske pilla in nåt instrument. Sedan kan han inte hålla sig och måste knulla henne i stjärten trots hennes protester. Samtidigt smeker han hennes klitoris så hon kommer mot sin vilja. Gärna närbilder precis när han långsamt tränger in i analen. Man ska höra på tjejen att det gör ont.

• Anonym (Mm)

Och när hon protesterar och slingrar sig för mycket får hon rejäla daskar över rumpan.

• Anonym (&)

En kvinna flera män & Massagesex

That's it.

• Cunnilingus18

Jag är ju kille, så ska väl inte svara här, men intressant tråd ändå.

Vad tittar du själv på?

Av de tjejer jag vet se på porr, brukar just favoriterna vara lite hårdare sex med äldre män precis son verkar vara populärt här?

Svar på tråden Tjejer, vilken sorts porr tittar ni på?