• flame

Sticker och "pirrar" nedre delen av magen

Jag har som små stickningar/pirrar i nedre delen av magen. Inte som mensvärk eller ÄL för då brukar jag ha väldigt ont..

Detta är ingen smärta, utan det bara är där. Mest åt ena sidan, typ vid äggstocken.

Är inne på andra menscykeln sedan jag slutade med mina P-piller (har uppehåll ibland), så har inte full koll på när exakt mensen är beräknad. Borde haft ÄL förra veckan, men jag märkte inte av det lika tydligt som jag brukar därför osäker.

Läst att detta kan vara ett tidigt tecken på grav., men kan det märkas så tidigt som bara några dagar efter befruktning? Ägget borde knappt ha hunnit fästa sig..

Känner att jag mest behöver ventilera innan jag kan ta ett grav.test.. ????

• Svar på tråden Sticker och "pirrar" nedre delen av magen
  • flame

Mår även illa och kissar ofta (kissandet höll jag på med i början av min graviditet).

Men hoppas som sagt på att det bara är något som satt sig i huvudet för att jag oroar mig ????

• Phines92

Mitt första tecken var just pirr och vibrationer där nere, började redan några dagar efter ÄL, höll i någon vecka för att sedan upphöra och komma tillbaka lite smått vid BIM. Testade positivt på BIM i söndags :)

Hoppas på ett plus för dig!

• flame
    Phines92 skrev 2018-08-29 06:54:30 följande:

Mitt första tecken var just pirr och vibrationer där nere, började redan några dagar efter ÄL, höll i någon vecka för att sedan upphöra och komma tillbaka lite smått vid BIM. Testade positivt på BIM i söndags :)

Hoppas på ett plus för dig!

Grattis!

Mitt avtog också några dagar efter ÄL, ska testa vilken dag som helst :)
Svar på tråden Sticker och "pirrar" nedre delen av magen