• Anonym (Hjälp­)
    Äldre 23 Aug 23:24
    2648 visningar
    8 svar
    8
    2648

    Älskar han, men äcklas när han pratar sex...

    Har vart på och av med mitt ex, och nu blev vi tillsammans igen. Jag älskar han, sjukt snäll kille.. Men jag kan inte tänka mig ha sex med han längre, jag äcklas när han pratar om det eller när han flörtar... Han har blivit väldigt stor om magen, väger kanske minst 125.

    Har aldrig vart en sån utseende kåt tjej. Men jag vet inte om de har med att han är rätt så kort och blivit mycket större än förr ??? Va ska jag göra? Tror ni förhållandet kommer att hålla när jag håller på att äcklas av flörten osv.. ?

    ( kom endast med seriösa svar, tycker detta är jobbigt)

  • Svar på tråden Älskar han, men äcklas när han pratar sex...
  • smeden­75
    Äldre 23 Aug 23:27
    #1

    Föreslå att han börjar träna.. Se till att han går ned i vikt, är inte speciellt nyttigt att väga 125pannor!

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Äldre 23 Aug 23:32
    #2
    smeden75 skrev 2018-08-23 23:27:25 följande:

    Föreslå att han börjar träna.. Se till att han går ned i vikt, är inte speciellt nyttigt att väga 125pannor!


    Jag har, har även visat att jag också tränar så de ska " locka" han...
  • Anonym (Hm)
    Äldre 24 Aug 00:08
    #3

    Hur lång är han?

    Om du tror problemet är till stor del att han gått upp i vikt så får du ju ta och brötta för honom att lite träning behövs. Men vad menar du när han pratar sex? Kan du förklara lite mer?

  • smeden­75
    Äldre 24 Aug 00:08
    #4
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-08-23 23:32:06 följande:
    Jag har, har även visat att jag också tränar så de ska " locka" han...

    Funkar inte det får du helt enkelt prata med honom.. Var ödmjuk och få det att låta positivt.. Du vill ju inte såra honom!
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Äldre 24 Aug 08:33
    #5
    Anonym (Hm) skrev 2018-08-24 00:08:03 följande:

    Hur lång är han?

    Om du tror problemet är till stor del att han gått upp i vikt så får du ju ta och brötta för honom att lite träning behövs. Men vad menar du när han pratar sex? Kan du förklara lite mer?


    167 o jag är 170 ungefär... men de syns mer än bara dom 3 cm. Ifall sextar ( skriver om sex på sms ).
  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Äldre 24 Aug 08:34
    #6
    smeden75 skrev 2018-08-24 00:08:33 följande:

    Funkar inte det får du helt enkelt prata med honom.. Var ödmjuk och få det att låta positivt.. Du vill ju inte såra honom!


    Har försökt, men han vägrar släppa mig o ta bort mina bilder. Han har även sagt att efter mig vill han inte ha någon annan
  • smeden­75
    Äldre 24 Aug 09:14
    #7
    Anonym (Hjälp) skrev 2018-08-24 08:34:02 följande:

    Har försökt, men han vägrar släppa mig o ta bort mina bilder. Han har även sagt att efter mig vill han inte ha någon annan


    Då är det dax att dra.. Han verkar inte speciellt stabil!
  • Äldre 24 Aug 11:23
    #8

    Självklart kan det inte hålla om du äcklas av hans sexuella närmanden. Hur skulle det funka?

    Bra kompismaterial kanske, men inte mer. Tragiskt men sant.

Svar på tråden Älskar han, men äcklas när han pratar sex...