Snälla jag orkar inte med mina barn längre
Jag känner mig så hemsk men så är det. Jag är så trött och less på att dag ut och dag in ha mina skrikande bråkande barn omkring mig. Det börjar på morgonen med gnäll och grin och bråk och så fortsätter det dagen till ända. Det tjatas och tjatas så jag ibland blir galen, det slutar med att jag skriker tillbaka och blir arg, dåligt samvete får jag inte längre för att jag reagerar som jag gör. Dom är på fsk 15 Tim i veckan men det räcker inte för att jag ska kunna ladda batterierna. Jag vill såklart inte känna såhär, jag vill ju vara en kärleksfull mamma men jag kan bara inte ???? sambon tar ofta barnen med sig när han kan tack och lov för ibland är jag helt slutkörd. Jag tror att detta dåliga mående beror på att jag är olycklig i mitt förhållande, har inga känslor för min sambo och så har det varit det senaste året. Jag vet bara inte vad jag ska göra, vill inte att barnen ska bli lidande men det blir dom. Att separera vore ju såklart det bästa att göra. Vet inte riktigt vad jag vill få ut av att skriva av mig här, kanske ngn sitter i samma sits?