• Anonym (kåtalinda)

    Visa upp sig

    Har på senare tiden blivit mer och mer upphetsad av att flirta med okända. Både killar och tjejer. Dessutom njuter jag av att "visa upp" mig för dessa. kan vara allt från att bära korta kjolar med minimala string under. även helt utan ibland. Har även börjat besöka nakenbad. Har hänt några gånger i sommar att jag fått ögonkontakt med andra där. Flirtat lite och sen har det lett till att vi onanerat öppet för varandra.. Fler som tänder på detta?

  • Svar på tråden Visa upp sig
  • Anonym (Tänk dig för..)

    Kan förstå att man kan få en kick av det du beskriver och vill inte vara en glädjedödare..
     Dock kan det bli väääldigt fel om man blottar sig för fel person. Det kan antingen vara någon som inte uppskattar att du sitter och visar fittan och tar det som trackaserier etc.
    Så kan det finnas de som tar det som en invit till att du är sexuellt tillgänglig och inte nöjer sig med att titta (mao att du blir våldtagen).

  • Anonym (G)
    Anonym (Tänk dig för..) skrev 2018-08-27 11:29:50 följande:
    Kan förstå att man kan få en kick av det du beskriver och vill inte vara en glädjedödare..
     Dock kan det bli väääldigt fel om man blottar sig för fel person. Det kan antingen vara någon som inte uppskattar att du sitter och visar fittan och tar det som trackaserier etc.
    Så kan det finnas de som tar det som en invit till att du är sexuellt tillgänglig och inte nöjer sig med att titta (mao att du blir våldtagen).
    Håller med, var försiktig.
  • Bara mig

    Finns inget härligare än att sitta och titta på varandra när man onanerar och gärna om någon står och tittar på när man gör det. Sen gillar jag att visa upp mig för andra som tittar på

  • SG Eng
    Anonym (kåtalinda) skrev 2018-08-27 10:46:27 följande:

    Har på senare tiden blivit mer och mer upphetsad av att flirta med okända. Både killar och tjejer. Dessutom njuter jag av att "visa upp" mig för dessa. kan vara allt från att bära korta kjolar med minimala string under. även helt utan ibland. Har även börjat besöka nakenbad. Har hänt några gånger i sommar att jag fått ögonkontakt med andra där. Flirtat lite och sen har det lett till att vi onanerat öppet för varandra.. Fler som tänder på detta?


    Låter härligt.

    Skriv gärna privat.
  • Bara mig
    Anonym (kåtalinda) skrev 2018-08-27 10:46:27 följande:

    Har på senare tiden blivit mer och mer upphetsad av att flirta med okända. Både killar och tjejer. Dessutom njuter jag av att "visa upp" mig för dessa. kan vara allt från att bära korta kjolar med minimala string under. även helt utan ibland. Har även börjat besöka nakenbad. Har hänt några gånger i sommar att jag fått ögonkontakt med andra där. Flirtat lite och sen har det lett till att vi onanerat öppet för varandra.. Fler som tänder på detta?


    Skicka gärna pm och berätta mer
  • Cunnilingus18

    Visst är det en upphetsade känsla att vara lite Exhibitionisk men som någon annan här också skrev, kan ju vara dem som ser det som sexuell trakasserier, många är väldigt lättkränkta idag. Men tror mest det gäller om du visar fiffin. String och kort kjol är väl inget som är olagligt på offentliga platser, än iallafall ;)

  • Vikkky

    Jag gillar de massor fast endast för kvinnor, kvinnor som vill får gärna skriva privat

  • Wench85

    Jag gillar att både visa upp mig och titta på. Däremot brukar jag hålla mig till ställen där jag inte riskerar att någon som absolut inte vill se det dyker upp. Typ ta med mig maken på parklubb och antingen smeka mig själv inför hans och andras ögon, eller honom, eller någon annan.
    Livet är för kort för att inte levas! 

  • Vikkky
    Wench85 skrev 2018-08-28 11:06:04 följande:

    Jag gillar att både visa upp mig och titta på. Däremot brukar jag hålla mig till ställen där jag inte riskerar att någon som absolut inte vill se det dyker upp. Typ ta med mig maken på parklubb och antingen smeka mig själv inför hans och andras ögon, eller honom, eller någon annan.

    Livet är för kort för att inte levas! 


    Hör av dig så kan vi prata lite
  • Anonym (ola)
    Anonym (Tänk dig för..) skrev 2018-08-27 11:29:50 följande:

    Kan förstå att man kan få en kick av det du beskriver och vill inte vara en glädjedödare..
     Dock kan det bli väääldigt fel om man blottar sig för fel person. Det kan antingen vara någon som inte uppskattar att du sitter och visar fittan och tar det som trackaserier etc.
    Så kan det finnas de som tar det som en invit till att du är sexuellt tillgänglig och inte nöjer sig med att titta (mao att du blir våldtagen).


    trams
    tråkig du verkar
  • UlfGöteborg

    Hej TS,
    Härligt med en kvinna som inte har något emot (snarare tvärt om, haha) att visa sina behag. Men som vissa skrivit ovan måste man också vara försiktig. Dels för sin egen säkerhet men också så inte andra tar illa upp.
    Därför gillar även jag nakenbad. Där är det liksom inget snack. Alla är ju nakna. Sedan kan man prova att visa lite extra och se om man får respons. I så fall kan man gå vidare som TS beskriver. Men lite samma sak här, man får se till att andra inte tar illa upp. Skall man onanera eller sexa skall det göras diskret. Nu börjar väl säsongen ta slut, men hade gärna sett dig på ett nakenbad annars Flört. Om du är fortsatt sugen att visa upp dig när hösten faller på kan jag rekommendera bastulandskap i Tyskland. Där är det alltid naket och mixat Glad. Hör av dig om du vill veta mer.

  • andresa

    Tänder nåt oerhört på tanken att onanera tillsammans med någon i cam. Inga fake porrstön och dildos i alla hål utan fokus på ren, äkta njutning.

    Sitter här och blir sugen nu, finns det nån villig kvinna? Skicka PM. Anonym skype utan ansikte

  • Anonym (Oscar)
    Anonym (kåtalinda) skrev 2018-08-27 10:46:27 följande:

    Har på senare tiden blivit mer och mer upphetsad av att flirta med okända. Både killar och tjejer. Dessutom njuter jag av att "visa upp" mig för dessa. kan vara allt från att bära korta kjolar med minimala string under. även helt utan ibland. Har även börjat besöka nakenbad. Har hänt några gånger i sommar att jag fått ögonkontakt med andra där. Flirtat lite och sen har det lett till att vi onanerat öppet för varandra.. Fler som tänder på detta?


    Helt underbart. Skönt att veta att en tjej ser när man onanerar, vill prova att sitta i varandras knä och onanera, satsen får gärna komma på klittan.
  • jos79

    Visa upp kanske jag inte är så himla van vid eller har gjort direkt men visst är det spännande att byta bikinitopp på badstranden och fundera på om någon kikade.

  • UlfGöteborg
    jos79 skrev 2018-08-30 00:02:22 följande:

    Visa upp kanske jag inte är så himla van vid eller har gjort direkt men visst är det spännande att byta bikinitopp på badstranden och fundera på om någon kikade.


    Kul att du tycker det är spännande. Tyvärr är det ju ovanligt att kvinnor helt skippar bikinitopparna på badstränderna nu för tiden. Annars hade jag uppmanat dig att helt skippa toppen. Istället, ta ut svängarna lite extra och våga dig till ett nakenbad. Det skulle du garanterat tycka är spännande.
Svar på tråden Visa upp sig