• Anonym (Tjej)

Hur vet man om man har kommit? (Tjej)

Jag undrar hur man vet om man har kommit som tjej?

Jag tror att jag har gjort det men jag vet inte riktigt. Det var super skönt, jag kände hela vägen att jag närma mig hels tiden och sen ? krampa jag? och sluta. Men jag vet inte ändå

• Svar på tråden Hur vet man om man har kommit? (Tjej)
  • Mr K69

Förmodligen (och grattis isf.) men spelar det någon roll egentligen? Huvudsaken man gör något man gillar och har det skönt :D

• Anonym

Om du inte vet om du har kommit, så har du inte kommit.

• Anonym (Oxå tjej)

Vet inte om det bara är killar som svarat dig, så jag gör en insats. När du är ung och just börjat utforska din sexualitet brukar det vara just som du säger för tjejer, att det avslutas lite stillsamt. Ju mer du övar desto tydligare och mer intensiv kommer orgasmen att bli. Med största sannolikhet är det alltså en orgasm du fått.

• Anonym (Skönaste)

Är också tjej och kan säga att om du undrar så har du inte fått de.

Det är de absolut skönaste du kan vara med om. Otrolig känsla som sedan avtar och man blir avslappnad.

• Anonym
    Anonym (Skönaste) skrev 2018-08-27 19:19:16 följande:

Är också tjej och kan säga att om du undrar så har du inte fått de.

Det är de absolut skönaste du kan vara med om. Otrolig känsla som sedan avtar och man blir avslappnad.

Fast det var inte flera orgasmer hon skrev om, utan en enda sådan.
  • andiie
    Anonym skrev 2018-08-27 21:00:39 följande:

Fast det var inte flera orgasmer hon skrev om, utan en enda sådan.

Sorry. Men man vet.
  • Anonym (Ebba)

Ingen här ovan har ju rätt ;) Det är individuellt och beror också på situationen hur orgasmen känns. För mig är det tydligt eftersom klitoris blir så väldigt öm just efteråt att den knappt går att röra.

Svar på tråden Hur vet man om man har kommit? (Tjej)