• Anonym (Kim)

    Tjejer som gillar dubbelmackor vilket är skönast?

    Ni tjejer som inte testat får gärna kommentera vad ni tror också.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer som gillar dubbelmackor vilket är skönast?
  • Anonym (knulldocka)

    Tror ärligt talat inte att det finns någon kvinna som tycker det är skönt. Möjligen den mentala upplevelsen och att bli åtrådd och tagen av två män som hon är attraherad av. Men att bli penetrerad i båda hålen samtidigt känns ungefär som att väggen emellan slidan och analen försvinner. Som att sätta sig på en brödkavel ungefär...not so nice!!! Sensationen försvinner totalt och det gör mer ont än skönt. Tror inte på allt du ser i porren!

  • Anonym (Tjwj27)
    Anonym (knulldocka) skrev 2018-08-27 23:22:06 följande:

    Tror ärligt talat inte att det finns någon kvinna som tycker det är skönt. Möjligen den mentala upplevelsen och att bli åtrådd och tagen av två män som hon är attraherad av. Men att bli penetrerad i båda hålen samtidigt känns ungefär som att väggen emellan slidan och analen försvinner. Som att sätta sig på en brödkavel ungefär...not so nice!!! Sensationen försvinner totalt och det gör mer ont än skönt. Tror inte på allt du ser i porren!


    Jag använder ofta en analdildo och en dildo i slidan när jag onanerar, kommer väldigt skönt när jag har en i varje. Vid trekant har jag fått fontänorgasm på det sättet.
  • Bara mig
    Anonym (Tjwj27) skrev 2018-08-27 23:26:41 följande:

    Jag använder ofta en analdildo och en dildo i slidan när jag onanerar, kommer väldigt skönt när jag har en i varje. Vid trekant har jag fått fontänorgasm på det sättet.


    Låter helt underbart Det hade man gärna sett närmare på
  • Anonym (G)
    Anonym (knulldocka) skrev 2018-08-27 23:22:06 följande:
    Tror ärligt talat inte att det finns någon kvinna som tycker det är skönt. Möjligen den mentala upplevelsen och att bli åtrådd och tagen av två män som hon är attraherad av. Men att bli penetrerad i båda hålen samtidigt känns ungefär som att väggen emellan slidan och analen försvinner. Som att sätta sig på en brödkavel ungefär...not so nice!!! Sensationen försvinner totalt och det gör mer ont än skönt. Tror inte på allt du ser i porren!
    Håller med
  • Anonym (Undrar)

    Vad menas med DP och DVP? Är första en i fiffi och en i rumpan och den andra, två i fiffi?

  • Anonym (Pia)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-08-30 18:59:24 följande:

    Vad menas med DP och DVP? Är första en i fiffi och en i rumpan och den andra, två i fiffi?


    Två snoppar i den franska pudlen Fiffi? Stackars hund.

    Men ja, DP är en i anus, en i fittan, DVP är två i fittan.

    Har själv bara haft trekant med en snopp i mig och den andra i munnen, funkar bra det med.
  • Anonym (Tjwj27)
    Bara mig skrev 2018-08-28 00:17:29 följande:
    Låter helt underbart Det hade man gärna sett närmare på
    Skäms
  • Bara mig

    [quote=79009442][quote-nick]Anonym (Tjwj27) skrev 2018-08-30 19:53:17 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ingen bild på det

  • Pussan
    Anonym (Pia) skrev 2018-08-30 19:01:55 följande:
    Två snoppar i den franska pudlen Fiffi? Stackars hund.

    Men ja, DP är en i anus, en i fittan, DVP är två i fittan.

    Har själv bara haft trekant med en snopp i mig och den andra i munnen, funkar bra det med.
    Det funkar inte bara bra, det är det som funkar bäst. För mig i alla fall. Två i fittan går, är mentalt väldigt hett, men rätt omständigt och i ärlighetens namn mest en bock på the bucket list. Däremot gillar jag inte analt, det är inte skönt för mig helt enkelt.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Tjwj27) skrev 2018-08-27 23:26:41 följande:
    Jag använder ofta en analdildo och en dildo i slidan när jag onanerar, kommer väldigt skönt när jag har en i varje. Vid trekant har jag fått fontänorgasm på det sättet.
    Jag med! Skulle gärna göra det med två killar men än så länge har det bara varit jag och 2 dildos, eller jag, 1 kille och 1 dildo Drömmer
Svar på tråden Tjejer som gillar dubbelmackor vilket är skönast?