• skorpion78

    Vad ska ni rösta på den 9/9 och varför?

    Kul o veta era årsikter?

  • Svar på tråden Vad ska ni rösta på den 9/9 och varför?
  • Anna60

    Jag tillhör dom som anser att det jag röstar på är min ensak. Och borde kanske inte ens svarat på din fråga Glad

  • Överste Senap
    Anna60 skrev 2018-08-29 09:48:54 följande:

    Jag tillhör dom som anser att det jag röstar på är min ensak. Och borde kanske inte ens svarat på din fråga 


  • Aniiee

    Det börjar luta på att skita totalt i att rösta. Det börjar bli så jävla tjatigt och då blir jag motvalls..... {#emotions_dlg.djavulsk}


    Because Scandinavians are magical geniuses when it comes to learning English.
  • Jamesdio

    Svarar inte eftersom man inte kan vara anonym.

    Jag röstar som jag gör för jag tycker det är viktigt att styra in skutan Sverige på rätt kurs igen. Tror dessvärre inte att min röst hjälper så mycket nu, kanske på lite längre sikt. Men det är bättre att visa styrmannen att man tycker det ska gå åt ett visst håll så kanske han hinner vänja sig.

    Jag tycker det är viktigt att utnyttja sin rösträtt så gå och rösta ni som säger att ni inte tänker göra det. Den som inte röstar kan inte sen komma och gnälla heller.

  • Klarsynt observatör

    Se nedan den valfinal med AFS som Socialdemokraternas  finansborgarråd i Stockholms stad Karin Wanngård, försökte stoppa genom att i veckan häva Alternativ för Sveriges avtal om att hyra Kungsträdgården för sin valturnefinal den 7 september. 


    ">



    Valfinalen i Kungsträdgården efter 50 valmöten runt om i landet var välbesökt med folk ifrån hela landet. Valfinalen hölls med flera olika talare (bl a fd SD politikerna som SDs tidigare partiledare Mikael Jansson och riksdagsman Jeff Ahl) och höll på i flera timmar. Det verkar onekligen som AFS (trots att de varit smutskastade i media och att partiet bara funnits i 6 månader.) har en hygglig chans att göra en skräll och komma in riksdagen redan nu på första försöket..har ju inte skett sedan Ny demokrati på 90-talet.

Svar på tråden Vad ska ni rösta på den 9/9 och varför?