• Anonym (Lust)

Män: tjej vill ha tips på snuskigt prat

Min man går igång på snuskigt prat. Jag är däremot den tysta typen i sängen och brukar inte hålla på med ?dirty talk?. Men nu fick jag lust att överraska honom med lite snusk-prat ändå och behöver inspiration!

Har själv massor av fantasier men känner mig mest komisk när jag ska SÄGA snuskiga saker. Vad går ni igång på för snack under akten? Gillar ni snack om hur sexiga ni är eller något annat?

(Obs! Ingen behöver oroa sig för att jag gör nåt jag inte vill, jag har verkligen lust att testa fast det inte ligger för mig :)

• Svar på tråden Män: tjej vill ha tips på snuskigt prat
  • Semper idem

Tänk dig ett scenario du eggas av och som du tror din partner skulle gilla. Ni två på en strand med/utan åskådare. Ni två med en extra tjej/kille på ett hotellrum. Ni två med ett annat par ni råkar upptäcka. En av er två med ett annat par/kille/tjej...ja det finns en uppsjö situationer. Börja med att beskriva situationen lugnt och låt "det porriga" sakta komma mer och mer. I bästa fall blir det en dialog mellan er under akten där båda beskriver och ni båda eggas. Kan vara väldigt, väldigt eggande! 

• Semper idem

Måste lägga till - snack om hur sexig man är, typ "du är så snygg och har såå stoor ..." skulle jag nog mest börja skratta av. Mycket bättre att just måla upp en till en början vardaglig situation som sakta övergår till erotik/sex/porr...

• Anonym (50 years of grey)
    Anonym (Lust) skrev 2018-08-29 10:47:02 följande:

Min man går igång på snuskigt prat. Jag är däremot den tysta typen i sängen och brukar inte hålla på med ?dirty talk?. Men nu fick jag lust att överraska honom med lite snusk-prat ändå och behöver inspiration!

Har själv massor av fantasier men känner mig mest komisk när jag ska SÄGA snuskiga saker. Vad går ni igång på för snack under akten? Gillar ni snack om hur sexiga ni är eller något annat?

(Obs! Ingen behöver oroa sig för att jag gör nåt jag inte vill, jag har verkligen lust att testa fast det inte ligger för mig :)

Jag skulle inte vilja höra att jag är sexig å så, inga komplimanger det känns bara krystat, och absolut inget "gulligt" snack, kalla den inte pillisoppen eller så, det är ruskigt avtändande. Säj istället vad du skulle vilja att han gör med dej, utmana dej själv lite. själv skulle jag gärna villja höra var hon vill ha sprutet (hade hon sagt ansiktet hade jag tänt till ordentlig =) men det är ju bara vad jag tycker.
  • Anonym (Donna)

Min sambo gillar när jag är väldigt rakt på! Jag kan tex. säga att "jag vill att du tar fram kuken så jag får suga dig" eller "nu skulle det vara skönt att knulla lite". Detta är oftast det ända förspel som behövs..

• Anonym (J)
    Semper idem skrev 2018-08-29 10:55:04 följande:

Tänk dig ett scenario du eggas av och som du tror din partner skulle gilla. Ni två på en strand med/utan åskådare. Ni två med en extra tjej/kille på ett hotellrum. Ni två med ett annat par ni råkar upptäcka. En av er två med ett annat par/kille/tjej...ja det finns en uppsjö situationer. Börja med att beskriva situationen lugnt och låt "det porriga" sakta komma mer och mer. I bästa fall blir det en dialog mellan er under akten där båda beskriver och ni båda eggas. Kan vara väldigt, väldigt eggande! 

Öh? Good for you att du går igång på att din partner läser upp en sexnovell medan ni ligger, men det kan ju knappast vara speciellt vanligt? Har aldrig hört talas om att någon gör så och skulle bli extremt förvirrad och börja skratta om min partner plötsligt började berätta värsta sagan för mig.

(Vi andra brukar helt enkelt säga till partnern hur sexet känns och vad vi vill göra. Inte ligga där och ba "Okej så vi är i ett hotellrum med en annan man och du tar...")
  • Lånehajen

Är det innan akten kan du be honom att knulla dig eller berätta vad du vill göra med hans hårda kuk (fungerar bäst om man viskar det lite sexigt i sin partners öra tycker jag). Under akten så är det hett att höra var hon vill att man ska komma. Andra grejer som hur skönt det är, hur stor han har osv är väl okej att säga om du verkligen tycker det.

Sen har jag en del andra saker jag tänder på att höra men det kräver en viss typ av dynamik inom förhållandet så det passar nog inte så många.

• Semper idem
    Anonym (J) skrev 2018-08-29 11:26:46 följande:
    Öh? Good for you att du går igång på att din partner läser upp en sexnovell medan ni ligger, men det kan ju knappast vara speciellt vanligt? Har aldrig hört talas om att någon gör så och skulle bli extremt förvirrad och börja skratta om min partner plötsligt började berätta värsta sagan för mig.

(Vi andra brukar helt enkelt säga till partnern hur sexet känns och vad vi vill göra. Inte ligga där och ba "Okej så vi är i ett hotellrum med en annan man och du tar...")
    Ojoj. För det första är det inte fråga om att den ene föreläser för den andre utan mer fråga om att båda bidrar (rollspel är ett okänt begrepp för dig?).  För det andra är det lite mer sofistikerat än ditt försök till inledning. För det tredje, vissa har mer rörlig tankeverksamhet och bättre fantasi än andra...alla är vi olika i vår herres hage.
  • Sexlicens

Tycker själva förspelet är oerhört viktigt.

Min fru skickar ibland meddelande på telefon att hon är ?sugen på kuk?, ?längtar efter min hårda? och liknande.

Ofta skickar hon även en bild på sig själv som är lite utmanande.

Redan då börjar förspelet, oavsett hon ska hem eller till sin älskare.

• Anonym (J)
    Semper idem skrev 2018-08-29 11:43:27 följande:

Ojoj. För det första är det inte fråga om att den ene föreläser för den andre utan mer fråga om att båda bidrar (rollspel är ett okänt begrepp för dig?).  För det andra är det lite mer sofistikerat än ditt försök till inledning. För det tredje, vissa har mer rörlig tankeverksamhet och bättre fantasi än andra...alla är vi olika i vår herres hage.

Hahaha! Ja ja, det är säkert mer sofistikerat. Absolut. Lycka till med det där du.
  • Semper idem
    Anonym (J) skrev 2018-08-29 11:52:41 följande:
    Hahaha! Ja ja, det är säkert mer sofistikerat. Absolut. Lycka till med det där du.
    Ja det fungerar alldeles ypperligt både irl o på chatt...men tack ändå tack för det glada tillropetFlört
Svar på tråden Män: tjej vill ha tips på snuskigt prat