Kan jag vara gravid trots blödning?
Hej! Jag är lite osäker om jag kan vara gravid. Har normalt rätt så regelbunden mens, kan skilja på någon dag. Denna månad nån dag innan äl så fick jag en liten blödning/brun flytningar som varade i en vecka. Men vi mös på som vanligt. Några dagar innan mensen skulle komma började jag känna lite svagt illamående, var extremt trött där nån dag och kände stickningar och hugg nere i magen. Men mensen kom samma dag som jag hade gissat. Men den betedde sig väldigt konstigt. Blödde endast nån droppe just den dagen(25.8) andra dagen lite mer men ändå inte som jag vanligtvis har. Först nu de tre senaste dagarna har det blött ordentligt, mer än jag brukar annars. Men inga blodklimpar och har inte skärskilt ont, lite i ryggen där jag brukar ha vid mens. Och nu plötsligt fick jag metallsmak i munnen vilket jag aldrig haft. Tänkte först att mensen är konstig pga min blödning vid äl men nu har det ju blött mer än jag annars brukar blöda... Har nån varit med om liknande? Kan man blöda mycket och länge vid tidig graviditet?