• Dalatös

    25 dagar kvar til BF, fler som vill följas åt?

    Har nu 25 dagar kvar till BF med tredje barnet och undrar om det finns fler som är där i krokarna som vill följas åt dessa sista dagar eller veckor?

    Mina två tidigare barn har båda kommit tidigare, BF -20 och BF -12 men förväntar mig inte samma ?lyx? även denna gång :)

  • Svar på tråden 25 dagar kvar til BF, fler som vill följas åt?
  • Jessa N

    Hej!

    26 dagar kvar till mitt planerade snitt. Jag har ju därmed lyxen av att veta att det garanterat inte kommer dröja längre, kan däremot bli tidigare om något händer...

  • Jessa N

    Jag mår helt okej. Ont i ryggen och ordentlig foglossning men lite får man ju räkna med...

    Jag har varit sjukskriven hela sommaren. Går just nu på kontroller nästan varannan dag. Det här är mitt tredje barn och jag har fått havandeskapsförgiftning båda mina tidigare graviditeter så nu håller vi koll!

    Hur mår ni?

    Har ni barn sen innan?

  • moder_jord

    Jag har enligt ultraljudet 26 dagar till bf. Men helt säker på att jag fått fel beräknat datum då jag vet så tydligt när jag har äl. Så mitt ?egentliga? bf är om 20 dagar. Gick dock över 16 dagar med första och blev igångsatt som slutade i akut snitt då varken min kropp eller min son var redo för det. Så misstänker en lång väntan även denna gång.

    (Men har lite hopp om att kroppen är mer redo nu dock, då det är 15 månader sedan jag fick första barnet.)

Svar på tråden 25 dagar kvar til BF, fler som vill följas åt?