• Anonym (Disneysex)

Någon mer som onanerar till tecknad porr?

Har själv tröttnat på vanlig porr, allt känns så tillrättalagt och fejk, samt att det ofta känns som kvinnorna egentligen inte vill vara där, eller att de inte njuter.

Har helt gått över till tecknad porr, inte sån Hentai, utan istället tecknad porr med kända karaktärer, exempelvis från Disney och DC.

Någon mer som onanerar till tecknad porr? Är jag sjuk i huvudet som gillar att göra det?

• Svar på tråden Någon mer som onanerar till tecknad porr?
  • Anonym (50 years of grey)

När jag var liten brukade jag runka till James Fjong, en tecknad serie i porrtidningen Nana.

• Teppar

Jag kan inre onanera till det. Ja det kan va en konstigt fetish

• Anonym (Disneysex)
    Anonym (50 years of grey) skrev 2018-09-01 11:55:07 följande:

När jag var liten brukade jag runka till James Fjong, en tecknad serie i porrtidningen Nana.

Haha klassiker, YNF!
  • Anonym (Disneysex)
    Teppar skrev 2018-09-01 11:57:33 följande:

Jag kan inre onanera till det. Ja det kan va en konstigt fetish

Är det för olikt verkligheten? Kan förstå att det uppfattas som underligt, men det är en fetish jag haft hela livet, men först nu jag valt att ta till mig den helt och hållet.
  • Anonym (Disneysex)

Ingen annan?

Anonym (Disneysex) skrev 2018-09-01 11:58:56 följande:
    Haha klassiker, YNF!
    Haha...YNF var det ja!
    Hade nästan glömt det, får bli parningslätet framöver =)

På tal om Disney, deras barnkanaler är fullkomligen fullpackade mer "halv-dolda" sexbudskap, framförallt serierna för tjejer runt 7-10 år, tur att översättningarna tar bort mycket av sexassociationerna, tycker barn ska vara befriade från sådant.

• Anonym (undertow)

Inte riktigt min grej, men du är INTE ensam. Jag gillar mer vardaglig hentai, men det finns många forum på nätet som gillar "disneyporr". Allt ifrån my little pony till wonder woman alltså. Och så allt japanskt dito såklart. Kan t.ex. tipsa om undertow.club. 

• Anonym (P)

Det är nog inte så vanligt.

• Anonym (Disneysex)
    Anonym (undertow) skrev 2018-09-01 15:31:56 följande:

Inte riktigt min grej, men du är INTE ensam. Jag gillar mer vardaglig hentai, men det finns många forum på nätet som gillar "disneyporr". Allt ifrån my little pony till wonder woman alltså. Och så allt japanskt dito såklart. Kan t.ex. tipsa om undertow.club. 

Jag kan nog uppskatta viss hentai, men absolut inte sån med tentakler eller dyligt. Sen kan jag tycka karaktärerna låter lite irriterande när de stönar, men där finns såklart en hel del bra också.
  • Walker90

Hentai går helt bort för mig men jag tycker om att kolla på tecknad porr med kända karaktärer ibland (t.ex Flintstones, Lilla sjöjungfrun o.dl). Jag föredrar riktig porr före tecknat dock. En annan sak: karaktärerna måste vara vuxna. Det fungerar t.ex INTE med Powerpuffpinglorna eller andra ?barnkaraktärer?, även om det bara är tecknat. Det gör mig bara äcklad (om det är för unga karaktärer alltså).

• qfnafnjf

Den här tråden får mig osökt att tänka på Elven Bride, lol.

• Anonym (Disneysex)
    Walker90 skrev 2018-09-02 01:04:01 följande:

Hentai går helt bort för mig men jag tycker om att kolla på tecknad porr med kända karaktärer ibland (t.ex Flintstones, Lilla sjöjungfrun o.dl). Jag föredrar riktig porr före tecknat dock. En annan sak: karaktärerna måste vara vuxna. Det fungerar t.ex INTE med Powerpuffpinglorna eller andra ?barnkaraktärer?, även om det bara är tecknat. Det gör mig bara äcklad (om det är för unga karaktärer alltså).

Jo det finns ju många olika inriktingar, en del gillar unga "lolis" och en del gillar djur "Furries". Själv är jag mer förtjust i vuxna kvinnor bland DCs superhjältar (och skurkar) samt Disneykaraktärer.
Svar på tråden Någon mer som onanerar till tecknad porr?