gillar inte att jobba
jag vill vara ledig hela tiden jag mår dåligt psykiskt av att jobba, ibland får jag intrycket av att människor älskar att jobba...
hur kan man göra det???
jag har haft olika jobb och mått lika dåligt på alla arbetsplatser.
jag vill vara ledig hela tiden jag mår dåligt psykiskt av att jobba, ibland får jag intrycket av att människor älskar att jobba...
hur kan man göra det???
jag har haft olika jobb och mått lika dåligt på alla arbetsplatser.
Vad är det som du mår psykiskt dåligt av när du jobbar?
De flesta inser nog att jobba är en del av livet, för att man behöver pengar!
Vad är det som du mår psykiskt dåligt av när du jobbar?
De flesta inser nog att jobba är en del av livet, för att man behöver pengar!
jag hatar att jobba!
Vad vill du göra om du inte jobbar då? Intressen etc.?
Kan ju erkänna att inte heller jag skuttar ur sängen varje måndagmorgon, men jag trivs med det jag jobbar med, alla arbetsuppgifter är inte jättekul, kommer inte kalasbra överens med ALLA kollegor. Men det är HELT okej! Har dock tidigare haft jobb som jag inte trivts på och det är verkligen pest eftersom det är en så stor dela v ens liv som man lägger där!
Hur gammal är du? Vilka olika yrken har du testat? Vad är det längsta som du varit på en arbetsplats?
jo jag vet att man behöver pengar , jag antar att det är fel på mig för jag mår dåligt att vara med arbetskamrater, ingen tycker om mig...skäller ut mig osv. jag fattar inte hur vissa människor går till jobbet som att det inte vore en jävla massa ångest,dem verkar sååå glada och det verkar så lätt för dem. jag mår skit varje gång
Vad vill du göra om du inte jobbar då? Intressen etc.?
Kan ju erkänna att inte heller jag skuttar ur sängen varje måndagmorgon, men jag trivs med det jag jobbar med, alla arbetsuppgifter är inte jättekul, kommer inte kalasbra överens med ALLA kollegor. Men det är HELT okej! Har dock tidigare haft jobb som jag inte trivts på och det är verkligen pest eftersom det är en så stor dela v ens liv som man lägger där!
Hur gammal är du? Vilka olika yrken har du testat? Vad är det längsta som du varit på en arbetsplats?
Då kanske du borde resa till u-länder och förstå att livet är inte att jobba och göra massa mysigt.
Alternativt bli en bonde. Men sluta för guds skull gnällande och sök någon irl att diskutera detta med. :)
Så länge du behöver inkomst skulle jag fortsätta arbeta för lönens skull.
Men du skulle kunna göra annat.
Kan du skriva kan du arbeta med det (artiklar, noveller, sagor, romaner, blogga med inriktning mm)
Har du någon hobby? snickra, göra tennarmband eller något annat unikt för försäljning.
Du skulle kunna öppna en webbshop och sälja saker du importerat.
Dropshipping?
Föda upp fiskar, odla kaktusar....
Vad man kan göra är ju oändligt så vad är du intresserad av kan du skapa dig en arbetsmöjlighet i.
Nu är det ju ingen snabb lösning att starta eget och få inkomst men man kan börja i liten skala på kvällar och helger till en början för att när det går runt hålla på bara med sin firma.