Någon som haft mellanblödningar OCH cellförändringar som INTE visat sig vara cancer?
Hej,Jag var till gynekologen för ett par veckor sedan då jag plötsligt, sedan i maj ungefär, blött kring ägglossning och dagarna innan mens och även haft mensvärk vid dessa tillfällen. Även min värk vid själva mensen är värre än tidigare. Har vid ett par tillfällen blött efter samlag, men inte ofta. Har också haft problem med illaluktande flytningar efter mens/sex (trolig BV) och behandlat dessa med Donaxyl vilket hjälpt tillfälligt.
Nu fick jag i förra veckan hem ett brev som säger att testet visade på cellförändringar och att jag därför måste komma in för ytterligare tester. Om min kropp varit som normalt och det i samband med cellprovtagning visat sig att jag hade cellförändringar, hade jag inte blivit orolig. Har många vänner med det. Jag blir däremot SJUKT orolig då jag har varenda symtom som listas under livmoderhalscancer och/eller livmodercancer. Har gjort allt i min makt för att få komma på återbesök tidigast möjligt, men det finns ingen tid förrän 25 september vilket är TERROR.
Vänder mig därför till er, kära medsystrar, för att förhoppningsvis få lite solskenshistorier. Är det någon som precis som jag haft mellanblödningar OCH konstaterade cellförändringar där det INTE varit cancer?
Kram från en räddis.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-09-03 18:00
Puffar lite