Vågar man handla på Ebay ?
Jag tänker på att man måste uppge kreditkortnr och tänk om man inte får hem varorna.
Nån som vågat ?
Jag tänker på att man måste uppge kreditkortnr och tänk om man inte får hem varorna.
Nån som vågat ?
Kreditkortsnummer på e-bay? har jag aldrig uppgett och då har jag handlat både från e-bay USA och e-bay UK.
Det är juh en auktionssida som alla andra...oftats privatpersoner som lägger ut saker..
ja just det nu kommer jag på det när du säger det. Men får man varan på postförskott eller hur gör man betalningen ?
Jag har alltid använt paypal för att betala.. tycker det är lättast och då har jag betalt vad varan kostat + porto och sedan har det blivit hemskickat per post...
Tänk på att om du handlar från USA så kan det fastna i tullen och att du då får betala tull oxå... det slipper du om du handlar på en europeisk E-bay..
Finns även en svensk E-bay...
kör ebay hela tiden, betalar med paypal.
Har fått över 25 grejer utan problem
tack för era svar , nu ska det shoppas :)
Hm..... detta var det sämsta ämnet att ta upp !!! Gick in o började kika lite på Ebay i Europa, precis livsfarligt!!! Man kan ju handla hur mycket som helst!!! Riktigt kul!!!
Varför tycker du att detta är sämsta ämnet att ta upp ? Om jag känner mig osäker och fått höra en massa historier om att folk har blivit blåsta , så ska inte du döma vilket ämne är bra eller dåligt.