• Suza

Vågar man handla på Ebay ?

Jag tänker på att man måste uppge kreditkortnr och tänk om man inte får hem varorna.
    Nån som vågat ?

• Svar på tråden Vågar man handla på Ebay ?
  • MayaS

Kreditkortsnummer på e-bay? har jag aldrig uppgett och då har jag handlat både från e-bay USA och e-bay UK.

Det är juh en auktionssida som alla andra...oftats privatpersoner som lägger ut saker..

• Suza

ja just det nu kommer jag på det när du säger det. Men får man varan på postförskott eller hur gör man betalningen ?

• MayaS

Jag har alltid använt paypal för att betala.. tycker det är lättast och då har jag betalt vad varan kostat + porto och sedan har det blivit hemskickat per post...

Tänk på att om du handlar från USA så kan det fastna i tullen och att du då får betala tull oxå... det slipper du om du handlar på en europeisk E-bay..

Finns även en svensk E-bay...

• Carolinejosefine

kör ebay hela tiden, betalar med paypal.

Har fått över 25 grejer utan problem

• Suza

tack för era svar , nu ska det shoppas :)

• Triumph

Hm..... detta var det sämsta ämnet att ta upp !!! Gick in o började kika lite på Ebay i Europa, precis livsfarligt!!! Man kan ju handla hur mycket som helst!!! Riktigt kul!!!

• Suza

Varför tycker du att detta är sämsta ämnet att ta upp ? Om jag känner mig osäker och fått höra en massa historier om att folk har blivit blåsta , så ska inte du döma vilket ämne är bra eller dåligt.

Svar på tråden Vågar man handla på Ebay ?