• Anonym (?)

Womanizer

Är det nån här som testat den här sexleksaken som heter Womanizer? Har läst om den i en massa sammanhang och recensioner om att den är fantastisk, underbar, bästa som hänt, har orgasmgaranti osv. Jag fick en i present (den är alldeles för dyr för att jag själv skulle komma på att köpa den) och testade den men blev grymt besviken. Det var inte skönt alls. Den där vibrerande silikonstruten gjorde bara ont och jag som vanligtvis får orgasm lätt fick ingen alls, bara ett väldigt ömmande underliv. Nån annan som upplevt samma? Obestämd

• Svar på tråden Womanizer
  • Anonym (Kajsa)

Nej, jag kom inom en minut med min.

• Anonym (?)
    Anonym (Kajsa) skrev 2018-09-07 23:49:41 följande:

Nej, jag kom inom en minut med min.

Hur kändes det då? Undrar om jag gjort nåt fel. För mig kändes det mest som att nån försökte slita bort klittan med en dammsugare eller nåt Obestämd fattar att den nog ska vara "intensiv" men enligt mig var upplevelsen extrem, och inte på ett bra sätt.
  • Anonym (Blomman)

Har ingen själv men som jag förstått ska du inte ha den direkt på.

Har du läst manualen?

• Anonym (Nej)

Jag tycker den är värdelös och även mina tjejkompisar som har testat. Det är säkert en smakfråga som allt annat.Vi är ju alla olika därnere.

• Anonym (?)
    Anonym (Blomman) skrev 2018-09-08 00:28:47 följande:

Har ingen själv men som jag förstått ska du inte ha den direkt på.

Har du läst manualen?

Ja, det stod väl typ "ladda den och sätt munstycket mot klitoris". Har testat att ha den en bit ifrån eller att flytta den uppåt/nedåt men har jag den inte emot kroppen så gör den ju ingenting, och har jag den mot blir det obehagligt.
    Anonym (Nej) skrev 2018-09-08 00:50:22 följande:

Jag tycker den är värdelös och även mina tjejkompisar som har testat. Det är säkert en smakfråga som allt annat.Vi är ju alla olika därnere.

Så jag är inte ensam iallafall, skönt att veta att det inte är jag som är konstig.

• Mr K69

Gissar att det är individuellt som med mycket annat. Låg förresten en sånn i elektronikskrotet i vårt kvarter nyligen. Började såklart fundera varför den låg där (snacka om att vara knäpp)? Någon som inte gillade den eller hade någon gasat sönder den?

• joppe123
    Anonym (?) skrev 2018-09-08 12:40:30 följande:

Ja, det stod väl typ "ladda den och sätt munstycket mot klitoris". Har testat att ha den en bit ifrån eller att flytta den uppåt/nedåt men har jag den inte emot kroppen så gör den ju ingenting, och har jag den mot blir det obehagligt.Så jag är inte ensam iallafall, skönt att veta att det inte är jag som är konstig.

Munstycket ska vara runt klitoris så att det sluter tätt. Börja med att sätta womanizern på lägsta nivå och öka ju mer upphetsad du blir. Om du får obehag så går du ner ett par steg för att återhämta dig.
  • Anonym (?)
    Mr K69 skrev 2018-09-08 12:53:13 följande:

Gissar att det är individuellt som med mycket annat. Låg förresten en sånn i elektronikskrotet i vårt kvarter nyligen. Började såklart fundera varför den låg där (snacka om att vara knäpp)? Någon som inte gillade den eller hade någon gasat sönder den?

Haha, jag slängde faktiskt bort min.... kände att det inte var värt att ha kvar en sexleksak jag inte kan använda, och det är inte direkt nåt man lägger ut på blocket. Kanske var min du hittade Tungan ute
    joppe123 skrev 2018-09-08 13:14:12 följande:
    Munstycket ska vara runt klitoris så att det sluter tätt. Börja med att sätta womanizern på lägsta nivå och öka ju mer upphetsad du blir. Om du får obehag så går du ner ett par steg för att återhämta dig.
    Jag hade den på den lägsta nivån hela tiden. Testade öka för att se om det blev bättre men då gjorde det fruktansvärt ont.

Svar på tråden Womanizer