• Anonym (OSKULD 1979.)

SNART 40 ÅR OCH OSKULD!

Ja, herre Gud. Så är det.

Nej, jag är ingen konstig figur i konstiga kläder och som pratar på ett konstigt sätt.

Har bara missat kärleks- och sextåget som började rulla när jag var hälften så gammal.

Kvinnor, var ärliga! Väljer ni bort mig som aldrig haft sex?

• Svar på tråden SNART 40 ÅR OCH OSKULD!
  • Anonym (nej)

Min sambo och fästman var oskuld upp i åldern, närmare 40 år. Vi träffades för 2år sen nu och det var inga som helst problem för mig. 

Han har bara varit blyg och svårt med tjejer , ingen märklig typ eller så.

• Anonym (jo)

Ärligt talat så hade jag valt bort dig om du var så gammal och oskuld.

• Anonym (Fia)

Du behöver väl inte berätta det det första du gör när du träffar folk liksom?

Hade jag blivit kär i en man hade jag inte valt bort honom för att han aldrig legat tidigare.

Det jag väljer bort är ofräscha män, korkade och obildade män, män med kass människosyn och usla värderingar. Och män som är väldigt socialt obekväma.

• Anonym (OSKULD 1979.)
    Anonym (nej) skrev 2018-09-10 15:22:49 följande:

Min sambo och fästman var oskuld upp i åldern, närmare 40 år. Vi träffades för 2år sen nu och det var inga som helst problem för mig. 

Han har bara varit blyg och svårt med tjejer , ingen märklig typ eller så.

Fint av dig att visa förståelse. Jag längtar efter första gången. Hur gick det för er vid första tillfället?
    Anonym (jo) skrev 2018-09-10 15:24:26 följande:

Det har du rätt att göra.

• Anonym (anonym)

Få kvinnor som själva inte haft relationer skulle vara intresserade av någon så gammal som inte har erfarenhet av relationer. De flesta kvinnor kring 40 år lär ju ha barn och söker någon som har erfarenhet av att leva i relationer

• Anonym (nej)
    Anonym (OSKULD 1979.) skrev 2018-09-10 15:26:35 följande:
    Fint av dig att visa förståelse. Jag längtar efter första gången. Hur gick det för er vid första tillfället?

kan nämna att han var så pass nervös att han  inte fick upp den och det var heller inga problem för mig.. det tog lite tid innan det gick galant men visar man förståelse och tålamod och att det inte är nån fara brukar den spärren släppa.. idag har vi fantasiskt sex och haft under hela vår relation. kan dessutom påpeka att han är den BÄSTA pojkvän jag haft. En helt underbar man så folk här som skulle rata en man bara för att han är oskuld vid 40års ålder säger jag bara en sak. Your loss . du kan mista en superbra man,
  • Anonym (Hepp)
    Anonym (OSKULD 1979.) skrev 2018-09-10 15:17:48 följande:

Ja, herre Gud. Så är det.

Nej, jag är ingen konstig figur i konstiga kläder och som pratar på ett konstigt sätt.

Har bara missat kärleks- och sextåget som började rulla när jag var hälften så gammal.

Kvinnor, var ärliga! Väljer ni bort mig som aldrig haft sex?

Män har så konstigt fokus. Det som är relevant är att du inte haft en relation nånsin med en kvinna trots att du snart är 40!

För ONS väljer kvinnor män de blir kåta på och som de tror kan vara bra i sängen. Man är inte bra i sängen om man aldrig haft sex.

Om det är en mer seriös relation på gång spelar det ingen som helst roll att killen är oskuld.
  • Anonym (Hepp)
    Anonym (OSKULD 1979.) skrev 2018-09-10 15:26:35 följande:

Hur känner du inför en relation med en kvinna, eller det är bara frånvaron av sex du lider av? Saknar du en flickvän eller bara sex?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Hepp) skrev 2018-09-10 15:37:04 följande:
    Män har så konstigt fokus. Det som är relevant är att du inte haft en relation nånsin med en kvinna trots att du snart är 40!

För ONS väljer kvinnor män de blir kåta på och som de tror kan vara bra i sängen. Man är inte bra i sängen om man aldrig haft sex.

Om det är en mer seriös relation på gång spelar det ingen som helst roll att killen är oskuld.
    Exakt så är det, det är inte själva bristen på erfarenhet av sex som gör personen ointressant utan bristen på erfarenhet att dela tvåsamhet, kompromissa med någon annan och klara vardagslivet med annan vuxen person. Det är ju så att det är oerhört svårt att anpassa sig till att leva med någon annan om man levt ensam med eget hushåll i sådär 20 års tid eftersom man får inrutade vanor
  • Tecum
    Anonym (anonym) skrev 2018-09-10 15:46:37 följande:
    Exakt så är det, det är inte själva bristen på erfarenhet av sex som gör personen ointressant utan bristen på erfarenhet att dela tvåsamhet, kompromissa med någon annan och klara vardagslivet med annan vuxen person. Det är ju så att det är oerhört svårt att anpassa sig till att leva med någon annan om man levt ensam med eget hushåll i sådär 20 års tid eftersom man får inrutade vanor
    Men här tänker du egentligen fel, vad säger att personen är dålig på relationer bara för att denne inte haft någon? För mig är en 40-åring som haft 10 olika relationer och har barn med 2-3 olika kvinnor dålig på relationer trots att denne har massor av erfarenhet av tvåsamhet. Riktigt usel faktiskt och där bör alla varningslampor lysa!
Svar på tråden SNART 40 ÅR OCH OSKULD!