Är han intresserad?
I mitten av augusti så träffade jag en kille då jag tsm med min syster samt hennes killkompis (med killkompisar och "min kille") skulle ut. Jag kunde någonstans känna att han kanske raggade lite, men vi gjorde inget. Någon vecka senare lägger han till mig på instagram och Snap och börjar skriva. Först kallprat, sedan börjar han ragga lite smått osv. Vi skickar bilder varje dag och har nu träffats 4 ggr. Efter varje gång har vi kramats och fortsatt skrivit. Varje gång vi träffats har det vart på hans initiativ. Innan helgen lade jag upp på min story "någon som vill gå på bio med mig?" Varpå han skrev att vi kunde gå. Jag betalade för oss båda, vilket många reagerar på.
Jag känner denhär killens mamma då vi jobbar tillsammans (bor i en liten by) och i fredags då han frågade om jag kunde vara chaufför åt han och hans bror så bjöd han in mig dit till hans mamma, och det verkade som att han hade berättat om mig då hon inte blev ett dugg förvånad.
Jag känner att jag får så blandade signaler från han, ibland tror jag att han är intresserad, ibland inte och ibland som att jag bara är en i mängden. Så vad tror ni? Och om han nu är intresserad, hur får man detta att utvecklas?? Vi är 22 år båda 2.