Sjuk av smutsig mikrovågsugn?
Såg precis att min mikrovågsugn är ganska smutsig.
Kan man bli magsjuk, om man inte gör rent den nu innan resterna jag tänkte äta, värms upp?
Vänligen
Lars
Såg precis att min mikrovågsugn är ganska smutsig.
Kan man bli magsjuk, om man inte gör rent den nu innan resterna jag tänkte äta, värms upp?
Vänligen
Lars
Men för helvete gör rent den om den är smutsig! Hur lat kan man vara?!
Finns säkert en chans men knappast, min brukar se ut som fan, fast börjar den lukta tvättar jag ur den. Samma på jobbet...
Ojdå fick jag skäll
Var så hungrig så hann inte städa den innan maten
Första karln på detta forum med matnojor. För övrigt översvämmas trådar och kryllar av gravida nojiga fruntimmer med diverse mat skräck
Ojdå borde kanske registrerat mig på flashback istället
Finns det inga äldre män här?
Ojdå borde kanske registrerat mig på flashback istället
Finns det inga äldre män här?
Jaha, då vet jag det.
Men kanske något skrikande hysteriskt fruntimmer kan ge tips och råd om städning av mikrovågsugn månne?
Tror du hon thihi var ett argt fruntimmer som såg mig som en lat mansgris?
Jaha, då vet jag det.
Men kanske något skrikande hysteriskt fruntimmer kan ge tips och råd om städning av mikrovågsugn månne?
Tror jag stannar på familjeliv
Längesen jag skrattade så mycket
Blir jag magsjuk startar jag en ny hjälp mig tråd. Hoppas någon kvinna vill hjälpa. Hysterisk eller ej.
Blir jag magsjuk startar jag en ny hjälp mig tråd. Hoppas någon kvinna vill hjälpa. Hysterisk eller ej.
Det tror jag inte. Då hade jag blivit sjuk för länge sedan. Min Micro är supersmutsig och har varit det i flera år.
Du tror alltså att virus överlever i en micro? Och att du kan få magsjuka av det? Så länge du inte micrar en bajskorv så ska du nog klara dig.