• Johan H

    Varför blev du politisk SD, V, S eller något annat politiskt

    Man läser många trådar jag röstade på SD eller jag är feminist eller jag är socialdemokrat. Vad var det som fick dig att bli det och vilken fråga är viktig för dig. Var det något i ditt liv eller var de nedlagt i din personlighet att du är sådan politiskt. Nyfiken och höra.

  • Svar på tråden Varför blev du politisk SD, V, S eller något annat politiskt
  • Mongoliet

    Empati känner jag är djupt rotat i mig & då är det bara Vänsterpartiet som kan erbjuda det.

  • Snabella
    Mongoliet skrev 2018-09-13 08:51:10 följande:

    Empati känner jag är djupt rotat i mig & då är det bara Vänsterpartiet som kan erbjuda det.


    Empati? Och du sitter och spyr ut hat mot oliktänkande i andra trådar och kallar dem för korkade etc. Snarare brist på det..
  • Mongoliet
    Snabella skrev 2018-09-13 11:35:38 följande:

    Empati? Och du sitter och spyr ut hat mot oliktänkande i andra trådar och kallar dem för korkade etc. Snarare brist på det..


    Glöm inte att anmäla dig själv någonstans.
  • Snabella
    Mongoliet skrev 2018-09-13 14:01:12 följande:

    Glöm inte att anmäla dig själv någonstans.


    Tyvärr sysslar jag inte med sådant men såg att du själv anmälde ett inlägg. Spy på andra går bra för dig men väldigt lättkränkt själv. Så det brukar vara..
  • Mongoliet
    Snabella skrev 2018-09-13 14:30:27 följande:

    Tyvärr sysslar jag inte med sådant men såg att du själv anmälde ett inlägg. Spy på andra går bra för dig men väldigt lättkränkt själv. Så det brukar vara..


    Jag har väl inte anmält något. Vet inte hur man gör. Rasta din hund nu.
Svar på tråden Varför blev du politisk SD, V, S eller något annat politiskt